To nie jest czarno-biała sytuacja, gdzie dobry Uber jest banowany w interesie korporacji. Uber jest korporacją! Korporacją wartą aktualnie według różnych źródeł od 6 do 18 mln dolarów (spory mają rozrzut). Co jeśli za 10 lat Uber wykończy rodzime korporacje, a podatki zdecyduje się płacić na Kajmanach?
@gart: Ok, zwracam honor, faktycznie można się nad sprawą bardziej pochylić.
Ale jak słucham co chwilę o polskich taksówkarzach montujących elektroniczne "dopalacze" które zwiększają przebieg nawet jak taryfa stoi na światłach i widzę brak woli rządzących żeby otworzyć zawód taksówkarza to już wolę Ubera.
@pracodawca_urzednikow_vel_obywatel: Taki kraj. Niemcy chca byc dalej bogate, dlatego tego typu ozwynalazki beda banowane. Co innego jakby Uber placil podatki na miejscu, a nie na Kajmanach itp.
Co do postepu, to Polska obecnie jest kilka lat przed Niemcami, ale czy na tym lepiej wychodzi? Np. w Niemczech placi sie gotowka, lub karta EC(ich wynalazek), karta kredytowa nie jest czesto uznawana, przez wysokie oplaty. Natomiast karty zblizeniowe to w DE science fiction.
będą zatrudniając taksówkarzy bez licencji żeby zmniejszyć koszty
@zyd_urojony: w takim razie jak najbardziej podtrzymuję swoje zdanie, że Niemcy w tej sytuacji są przeciwko postępowi. Nie wiem jak dla Ciebie, ale dla mnie większa konkurencja na rynku taksówkarskim z pominięciem licencji jest właśnie postępem. Mniejsze koszty, to także potencjalnie niższe rachunki za taksówki dla klientów.
Juz kilka razy apelowalem, prosze jeszcze raz. Niech Polska odwali sie od probemow Niemiec. Uber po prostu uderza w niemieckie firmy, dlatego zostalo zbanowane, to jest kraj, ktory broni swoich przedsiebiorcow.
Od razu uprzedze, tak, Niemcy maja w dupie wolny rynek, nakladaja wysokie podatki na zagraniczne firmy(dlatego marki typu Carrefour, Auchan, Tesco itp. tutaj nie wystepuja) i zle na tym nie wychodza.
@milo1000: Podobnie jak przewaga pizzaportal nad zwykłym zamawianiem pizzy przez telefon. Niby różnica niewielka, ale ostatni raz pizzę zamawiałem telefonicznie chyba 3 lata temu.
Uber (i pizzaportal) to przede wszystkim wygoda i uproszczenie. Nie musisz dzwonić po taksówkę, umawiać się co do miejsca etc. tylko klikasz dwa razy na telefonie i kierowca podjeżdża dokładnie pod to miejsce, które chcesz. Po dojechaniu do celu też nie musisz szukać gotówki, płacić kartą itd.
Tak sie składa że czesto korzystam z usług taksówkowych w Warszawie
Moje obserwacje:
Około 100 razy korzystałem z działających cichcem przewozów osób. W 3 przypadkach byłem niezadowolony z ich usług.Poza tym rewelacja. Szybko, tanio (1,30/km) i bezproblemowo.
Około 20 razy zamawiałem bądź łapałem taksówkę z ulicy. Mniej wiecej w połowie przypadków nie byłem zadowolony z wykonanej usługi. Celowe wydłużanie trasy, nieuprzejmość a w jednym przypadku wręcz chamstwo. Natomiast największym skandalem jest tzw.
Ja mogę podzielić się swoim kodem zaproszenia: "uberdogi", dzięki któremu pierwsza jazda jest darmowa (do 30$). Niestety usługa nie jest dostępna jeszcze w Polsce. Sądząc po ofertach pracy poszukują u nas obecnie kadry menadżerskiej.
Komentarze (126)
najlepsze
News z dzisiaj:
http://www.forbes.com/sites/markrogowsky/2014/08/14/uber-vs-lyft-the-sideshow-gets-attention-but-matters-littl/
Skrót artykułu:
Pracownicy tej miłej firmy zamówili, a następnie anulowali około 13 tysięcy przewozów u użytkowników konkurencyjnej firmy Lyft. 13 tysięcy
Ale jak słucham co chwilę o polskich taksówkarzach montujących elektroniczne "dopalacze" które zwiększają przebieg nawet jak taryfa stoi na światłach i widzę brak woli rządzących żeby otworzyć zawód taksówkarza to już wolę Ubera.
@gart: Tak działa wolny rynek.
Co do postepu, to Polska obecnie jest kilka lat przed Niemcami, ale czy na tym lepiej wychodzi? Np. w Niemczech placi sie gotowka, lub karta EC(ich wynalazek), karta kredytowa nie jest czesto uznawana, przez wysokie oplaty. Natomiast karty zblizeniowe to w DE science fiction.
@zyd_urojony: w takim razie jak najbardziej podtrzymuję swoje zdanie, że Niemcy w tej sytuacji są przeciwko postępowi. Nie wiem jak dla Ciebie, ale dla mnie większa konkurencja na rynku taksówkarskim z pominięciem licencji jest właśnie postępem. Mniejsze koszty, to także potencjalnie niższe rachunki za taksówki dla klientów.
Czy Uber działa z kartą inną niż kredytowa?
Od razu uprzedze, tak, Niemcy maja w dupie wolny rynek, nakladaja wysokie podatki na zagraniczne firmy(dlatego marki typu Carrefour, Auchan, Tesco itp. tutaj nie wystepuja) i zle na tym nie wychodza.
@miki4ever:
a dlaczego nie broni swoich konsumentów?
@miki4ever:
to ciekawe bo niemcy są największym odbiorcą naszego eksportu.
Uber (i pizzaportal) to przede wszystkim wygoda i uproszczenie. Nie musisz dzwonić po taksówkę, umawiać się co do miejsca etc. tylko klikasz dwa razy na telefonie i kierowca podjeżdża dokładnie pod to miejsce, które chcesz. Po dojechaniu do celu też nie musisz szukać gotówki, płacić kartą itd.
Moje obserwacje:
Około 100 razy korzystałem z działających cichcem przewozów osób. W 3 przypadkach byłem niezadowolony z ich usług.Poza tym rewelacja. Szybko, tanio (1,30/km) i bezproblemowo.
Około 20 razy zamawiałem bądź łapałem taksówkę z ulicy. Mniej wiecej w połowie przypadków nie byłem zadowolony z wykonanej usługi. Celowe wydłużanie trasy, nieuprzejmość a w jednym przypadku wręcz chamstwo. Natomiast największym skandalem jest tzw.
Polecam poczytać Bastiata.
@miki4ever: Brak blokowania działalności jakiejś firmy = wspieranie jej.
#fucklogic
źródło: comment_usGrFESFexwjePAQHVyr2YorEVyvmXyy.jpg
PobierzNaprawde wielu juz probowalo.
Kiedyś gogle zbanował aplikację youtube na telefonach.