Ludzie narzekali, że restauracja ma wolną obsługę... Zaskakująca przyczyna.
Specjalna firma przeprowadziła badania na podstawie nagrań z 2004r i 2014r. W pierwszych ludzie średnio spędzali 55 minut w restauracji w drugich 2 godziny.
rennaissance z- #
- #
- #
- #
- #
- #
- 71
Komentarze (71)
najlepsze
Dziś ludzie plotkują cały czas ze znajomymi, więc wykonują czynności wolniej.
Polecam dyskusję np z hackernews tutaj: https://news.ycombinator.com/item?id=8024577 ..
A jeśli myślicie że to kwestia Polska vs Stany i kolejny przykład na ogłupienie tego kraju - mieszkam w Stanach od 3 lat, bywam w restauracjach mniej więcej raz w tygodniu (i mówiąc "restauracja" mam na myśli miejsce, w którym kelner/kelnerka proponuję Ci stolik), i
Sam powód wydłużenia obsługi kuriozalny, mocno śmiechłem przy fragmencie o odsyłaniu zimnego jedzenia :] Ciekawe czy knajpa znajdzie jakiś sposób na tego typu problemy? Może 'zmuszenie' ludzi do wyboru spożywanych dań przed przydzieleniem im stolika? Metoda nie jest idealna i większości lepszych restauracji
Albo w ogole moglaby to byc aplikacja wokol ktorej skupiaja sie restauracje, a klienci na smartfomach wyszukuja najblizsza, przegladaja sobie zdalnie menu i skladaja zamowienie przed przyjsciem do knajpy (ustalaj jakas godzine przybycia).
Wszyscy uzytkownicy musieliby miec jakos tam zweryfikowane konta w tej apliakcji (np