Swoją drogą to koncepcja trolejbusu wydaje się niedorzeczna.
Ma wady tramwajów (nie może ominąć i wyprzedzić innych pojazdów, uszkodzenia sieci trakcyjnej, trzeba w ogóle sieć trakcyjną wybudować, nie może pojechać objazdem w przypadku remontu ulicy lub wypadku) i wady autobusu (stoi w korkach).
@MOLQ: Normalny człowiek nie jeździ na motocyklu w krótkim rękawku. Już pomijam aspekt wstawiania moto na koło - każdy ma jakieś odchyły od normy, idealni nie jesteśmy, ale żeby nie zadbać o swoją własną skórę. Niech się cieszy, że łapska i nogi całe.
@Stitch: Ja sie woze. Takie cienias jestem. Jak przyjezdza moj szwagier mlodszy do nas to lecimy na mala przejazdzake. Jezdzil "kiblem", jawka 50, teraz ma DT. I co ? Mi to nie przeszkadza.
Jaka szkoda,ze co niektorzy uwazaja, ze zeby byc motocyklista to trzeba miec pod tylkiem "szejset"
@zabawa: > Najważniejsze, że nikomu nic się nie stało..
A ja żałuję, że nie zrobił sobie krzywdy. Jak widzę takich w mieście, jak buja się na jednym kole, potem rozpędza do 150, a potem hamuje, bo światła i korek, przeciska się między autami, żeby na zielonym ruszyć jak strzała, a że jest trochę więcej drogi to buja swoją maszynę do 200 spokojnie, po drodze przecinając dwa przejścia dla pieszych, wzniesienie, a
Komentarze (113)
najlepsze
Ma wady tramwajów (nie może ominąć i wyprzedzić innych pojazdów, uszkodzenia sieci trakcyjnej, trzeba w ogóle sieć trakcyjną wybudować, nie może pojechać objazdem w przypadku remontu ulicy lub wypadku) i wady autobusu (stoi w korkach).
Jaka szkoda,ze co niektorzy uwazaja, ze zeby byc motocyklista to trzeba miec pod tylkiem "szejset"
Ja wiem, że tego typu "zabaw" nie urządza się w mieście, ale który motocyklista jest bez grzechu niech pierwszy rzuci kamień.
A ja żałuję, że nie zrobił sobie krzywdy. Jak widzę takich w mieście, jak buja się na jednym kole, potem rozpędza do 150, a potem hamuje, bo światła i korek, przeciska się między autami, żeby na zielonym ruszyć jak strzała, a że jest trochę więcej drogi to buja swoją maszynę do 200 spokojnie, po drodze przecinając dwa przejścia dla pieszych, wzniesienie, a