Kolejny przykład dobrej polityki firmy.
![Kolejny przykład dobrej polityki firmy.](https://wykop.pl/cdn/c3397993/link_yjfRkzJMDATnEPqRNKQSmE0nmoMu2Ogu,w300h194.jpg)
Firma Sonko pokazuje jak się zachować w przypadku reklamacji oraz że wystarczy odrobina dobrej woli żeby pokazać klasę :)
![mroz3](https://wykop.pl/cdn/c0834752/ae63154783f1d143f93a7dd9fcf20794c13a1646fbd48071e071fe85af70d69a,q52.jpg)
- #
- #
- #
- #
- 150
Firma Sonko pokazuje jak się zachować w przypadku reklamacji oraz że wystarczy odrobina dobrej woli żeby pokazać klasę :)
Komentarze (150)
najlepsze
źródło: comment_pwq7LO5FXo9lZ88Z1Vfyt1dO4MQIwFZh.jpg
Pobierz@TomekOrl: pewnie takie problemy z produktami Sonko to rzadkość, gdyby CCC nawet co dziesiątą reklamację uwzględniał na korzyść klienta to już dawno by zbankrutowali.
Raz miałem zamiast 4 worków ryżu tylko 3, ale za to 2 zamiast 1 ulotki reklamowej w środku - odpisali, że sprawdzili partię i raczej był to wyjąek, zaproponowali w ramach rekompensaty podesłanie paczki z produktami.
Drugi raz trochę gorszy, bo w kaszy rozprzestrzeniły mi się robaki (jakieś takie latające ćmy, czy coś), wylazło to w jakiś sposób przez te małe otworki w workach i oprócz
@Eoghan: Mole spożywcze. Czasem się to gnieździ w mące i innych proszkach. Też jedną batalię z
Rozumiem, otwieram paczkę a tam pół na pół z owadami, wtedy jadę z reklamacją, ale to? Jeżeli to ryż w torebkach to mogło się dostać przez otworki w nich.
Takich niespodzianek w produktach zbożowych jest mnóstwo. Istnieją nawet normy jaki procent wagi mogą stanowić różnego rodzaju żyjątka. Tego nie da się uniknąć. To przychodzi do producenta w wielotonowych transportach. Jak sobie ktoś wyobraża wyłuskanie wszystkich
źródło: comment_IiNKVI3gin6dKIzp4psrliOQlkhSlxcq.jpg
Pobierz