Kolejny przykład dobrej polityki firmy.
Firma Sonko pokazuje jak się zachować w przypadku reklamacji oraz że wystarczy odrobina dobrej woli żeby pokazać klasę :)
mroz3 z- #
- #
- #
- #
- 150
Firma Sonko pokazuje jak się zachować w przypadku reklamacji oraz że wystarczy odrobina dobrej woli żeby pokazać klasę :)
mroz3 z
Komentarze (150)
najlepsze
@TomekOrl: pewnie takie problemy z produktami Sonko to rzadkość, gdyby CCC nawet co dziesiątą reklamację uwzględniał na korzyść klienta to już dawno by zbankrutowali.
Raz miałem zamiast 4 worków ryżu tylko 3, ale za to 2 zamiast 1 ulotki reklamowej w środku - odpisali, że sprawdzili partię i raczej był to wyjąek, zaproponowali w ramach rekompensaty podesłanie paczki z produktami.
Drugi raz trochę gorszy, bo w kaszy rozprzestrzeniły mi się robaki (jakieś takie latające ćmy, czy coś), wylazło to w jakiś sposób przez te małe otworki w workach i oprócz
@Eoghan: Mole spożywcze. Czasem się to gnieździ w mące i innych proszkach. Też jedną batalię z
Rozumiem, otwieram paczkę a tam pół na pół z owadami, wtedy jadę z reklamacją, ale to? Jeżeli to ryż w torebkach to mogło się dostać przez otworki w nich.
Takich niespodzianek w produktach zbożowych jest mnóstwo. Istnieją nawet normy jaki procent wagi mogą stanowić różnego rodzaju żyjątka. Tego nie da się uniknąć. To przychodzi do producenta w wielotonowych transportach. Jak sobie ktoś wyobraża wyłuskanie wszystkich