Jaką mają wartość komentarze w serwisie foodpanda? ZEROWĄ!
Postanowiłem ostatnio skorzystać z usług wspomnianego serwisu. Zrobiłem zamówienie w jednej z restauracji, po godzinie miałem dostawę. Niestety okazało się, że restauracja nie dowiozła jednej rzeczy, natomiast rachunek dostałem za całość. Złożyłem reklamację, po jakimś czasie zadzwoniła pani z restauracji i oświadczyła, że pieniędzy mi nie oddadzą, brakującej rzeczy nie dowiozą, mogą co najwyżej w kolejnym zamówieniu dorzucić brakującą rzecz. Wytłumaczyłem, że jest to dodatek do jednej z potraw i nie będę specjalnie robił identycznego zamówienia, żebym mógł w końcu dostać to, za co zapłaciłem. Na tym rozmowa się zakończyła ponieważ pani stwierdziła, że problemu nie da się rozwiązać.
Pomyślałem trudno... mam przynajmniej możliwość wystawienia stosownego komentarza ku przestrodze dla innych. Komentarz dodałem w serwisie foodpanda (mniej więcej o podobnej treści jak powyżej). Po dwóch dniach sprawdzam... komentarza brak. Myślę sobie - chyba nie jest tak źle, że są publikowane tylko pochlebne komentarze (co tłumaczyło by generalnie dobre komentarze praktycznie wszystkich restauracji)? W końcu serwisowi powinno bardziej zależeć na użytkownikach niż restauracji - to z nich mają kasę. W między czasie dostałem maila z prośbą o... wystawienie komentarza restauracji. Naskrobałem na szybko maila do foodpanda, w którym zadałem pytanie: po co wysyłacie powiadomienia o wystawienie komentarza jeśli tych komentarzy nie zamieszczacie? Odpowiedź dostałem następującą:
Jak widać to restauracja decyduje o tym jakie komentarze o niej samej się pojawią. Oznacza to, że wartość tych komentarzy dla użytkowników jest zerowa! Zupełnie nie rozumiem po co w takim razie one są?!? Chyba tylko po to, żeby restauracja mogła sobie robić darmową reklamę z "dobrych" opinii użytkowników,
co jest czystą manipulacją. Wchodząc na taki serwis naprawdę wierzę w to, że te komentarze po coś tam są i na ich podstawie mogę dokonać dobrego dla mnie wyboru. Niestety nie na foodpanda!
Komentarze (179)
najlepsze
Masakra jak się traktuje klienta w Polsce. Aż się wziąłem i dla porównania zrobiłem wykop o mojej przygodzie z komentarzem na Amazon UK kilka tygodni temu.
http://www.wykop.pl/ramka/1766206/jaka-maja-sile-komentarze-na-amazon-w-nawiazaniu-do-wykopu-o-foodpanda-pl/
Komentarz usunięty przez moderatora
Komentarz usunięty przez moderatora
Dla 100 pierwszych osób zainteresowanych tematem – voucher na 15zł: „wykopkoment”. Voucher ważny do końca stycznia 2014r., tylko przy płatności online i minimalnej kwocie zamówienia 25zł ;-)
SPRAWDŹ JAK JEST NAPRAWDĘ!
@Foodpanda: Nie chcecie się ustosunkowywać bo
@kobiaszu: voucher dziala, chyba starczy za weryfikacje?
ile masz lat ? 10 ?