Przed chwila ,,poszedła'' na mnie fala polaczkowatego hejtu a teraz małe pare zdań (nie mojego autorstwa) na temat prowadzenia sklepu internetowego z częściami samochodowymi w PL:
drodzy Państwo - śledząc wasze dyskusje na temat praw konsumenta dotyczących zwrotu , reklamacji ... pozwólcie że zadam Wam pytanie które z pewnością nurtuje tysiące handlowców sprzedających towary poprzez monopolistyczne Allegro :
@Dejzon: Jak kupisz kartę graficzną/telewizor/mikrofalówkę i Ci się spali 10 dni przed końcem gwarancji, to olewasz i kupujesz drugą, bo ją zajechałeś czy reklamujesz?
Towarzystwo faktycznie - niezłe i życzę im jak najgorzej a autorowi wykopu - jak największych sukcesów w dobieraniu się przygłupom do dupy - ale to nadal nie znaczy, że należy wspierać chwyty rodem z Faktu na głównej.
Dzwoniłem wlasnie do firmy i mam teraz pytanko do zapodającego wątek a mianowicie czy w pierwszym telefonicznym kontakcie z firmą był tak niereformowalny czym sprowokowal sprzedawce a dalej to juz tylko pokłosie tej rozmowy ...? Czy aby prawdą jest ze niema Pan dowodu zakupu na ta żarówkę bo jeżeli tak to o jakiej reklamacji mowa ? JEŻELI JEDNAK DOWOD ZAKUPU JEST TO PROSZE TU SCREENA ZROBIĆ , jeżeli Pan tego nie uczyni
A to nie jest tak, że kupno na allegro oznacza zawarcie umowy kupna sprzedaży pomiędzy kupującym a sprzedającym? Jest dowód na allegro, że kupił? Jest. Jest, że zapłacił? Jest. Czego więcej trzeba?
@PawMig: Po 4,5 miesiąca spaliła ci się żarówka i chcesz to reklamować? Chyba jesteś nienormalny. Dlaczego sprzedawca miałby ci sponsorować nowy towar, która na dodatek sprzedał ci pełnowartościowy i działający? Jak wypalisz benzynę w baku to też lecisz na stację, żeby ci zatankowali taką samą ilość co wcześniej za darmo?
Inna sprawa, że zachowanie i język sprzedającego naganna, ale przypuszczam, że była to impulsywna reklamacja na nieuzasadnione roszczenia... Wykopałem nie dlatego,
@kretu: Gwarancja to gwarancja. Jak telefon nie będzie się włączać po pół roku to też powiesz, że to nie podlega gwarancji "bo nie musi wiecznie działać". Minus.
@sad3dfdf: Coś Ci powiem kolego, nie wiesz kto siedzi po 2 stronie ale kozaczysz strasznie, jeśli 1 osoba mówi Ci, że jesteś debilem to puknij go w głowę, jeśli 2 osoba Ci to powie, to powiedz mu żeby sp!@?$$%ał, jeśli 3 osoba Ci to powie, to zacznij się zastanawiać czy nie popełniłeś gdzieś błędu, jeśli kolejne osoby Ci to powiedzą, to pochyl głowę i zamknij dziób. Jeśli do mnie byś coś
k!@!a, normalnie firma jaką uwielbiam, bez p##$@?%enia wyjechał z tematem, przedstawił w sposób zwyczajnie zajebisty o co "c'mon". A jakaś tam k!@!a p#@#unia się żali publicznie, że ktoś go miesem obrzucał. Jezeli ta firma szuka pracownika, to ja k!@!a chętnie!!!
@kamel50: Reklamuje, bo ma do tego prawo. Producent dał mu 12 m-cy gwarancji na bezawaryjność. Mógłby zareklamować ten produkt nawet w 11 miesiącu, 2 dni przed wygaśnięciem gwarancji, gdyby żarówka przestała świecić. Dlaczego nam, Polakom, tak trudno korzystać z praw, które nam przysługują i część społeczeństwa uważa takie - domaganie się swego - za cwaniactwo?
mnie nie interesuje kultura handlowca , dla mnie liczy sie cena i jakosc towaru a nawiazujac do kultury i chocby do komentarzy tylko z tego jedneg konta o ktorym tu mowa 40 negatywów ma sie nijak do 38 tys pozytywów a te nagatywy ponadto nie za jakosc tylko za korespondencje , dla mnie facet ma jaja , nie jest ciotą nie odpisuje ludziom jak NIEMIECKI PAN JEZUS tylko po to zeby negatywa
Specjalnie się po to zarejestrowałem, żeby to skomentować.
Ja trzymam stronę sprzedawcy, wprawdzie powinien zachować kulturę, ale niestety, czasami emocje biorą górę...
Pytanie do autora - czy jak uszkodzi ci się wycieraczka to też idziesz ją wymienić? a jak opony przez 2 lata się zjedzie to też? a może olej po pół roku jest czarny? A do tego klocki, filtry i wiele innych rzeczy... Sory, ale przez takich ludzi w PL nie
@arek40215: witamy multikonto, poprzednie komentarze usunięte bo płomyk i viral jak #!$%@?, ale co się znajdzie w internecie to już nigdy nie zginie ;)
aaa no i zdjęcia się znalazły, też dlatego pewnie ;)
Jako prowadzący sklep na allegro (notabene dużo większy niż Pani Małogorzata) korci mnie na codzień aby tak odpisywać ,,ludziom''... A Pani Małogorzacie nie dziwię się wcale i żadne minusy tego nie zmienią...
Komentarze (917)
najlepsze
drodzy Państwo - śledząc wasze dyskusje na temat praw konsumenta dotyczących zwrotu , reklamacji ... pozwólcie że zadam Wam pytanie które z pewnością nurtuje tysiące handlowców sprzedających towary poprzez monopolistyczne Allegro :
jakie my sprzedawcy mamy prawa ?
Od nas się kupuje , zwraca się niejednokrotnie
Ale za "skandal" caps lockiem w nagłówku - całuj psa w dupę.
Wykopię i tak.
CO, LUBICIE KAPS LOCK. SZOK. NIEDOWIERZANIE.
SKRETYNIAŁE WYKOPKI. ZGROZA.
Towarzystwo faktycznie - niezłe i życzę im jak najgorzej a autorowi wykopu - jak największych sukcesów w dobieraniu się przygłupom do dupy - ale to nadal nie znaczy, że należy wspierać chwyty rodem z Faktu na głównej.
Komentarz usunięty przez moderatora
Gościu przestań udawać bo się ośmieszasz...
A to nie jest tak, że kupno na allegro oznacza zawarcie umowy kupna sprzedaży pomiędzy kupującym a sprzedającym? Jest dowód na allegro, że kupił? Jest. Jest, że zapłacił? Jest. Czego więcej trzeba?
Wykozystujesz głupie polskie prawo do osiągnięcia własnych korzyści.
Jesteś typowym cwaniaczkiem w najgorszym tego słowa znaczeniu.
Bo jak wymagać od sprzedawcy uznania reklamacji żarówki po 4,5 miesiąca normalnej pracy?
Przecież nawet producent nie gwarantuje takiej żywotności.
Widelec jednorazowy też reklamujesz?
A już oczekiwanie że sprzedawca sfinansuje wysyłkę to czyste chamstwo z twojej strony..
To tylko moje zdanie.
Jak to przeczytałem to przez 2 minuty się śmiałem :) naprawdę :) Dzięki! :)
Na podstawie gwarancji, której udzielił producent?
A ma rok gwarancji?
Inna sprawa, że zachowanie i język sprzedającego naganna, ale przypuszczam, że była to impulsywna reklamacja na nieuzasadnione roszczenia... Wykopałem nie dlatego,
http://www.wykop.pl/link/1712062/konstruktywna-odpowiedz-firmy-na-reklamacje-skandal/#comment-17995166
Komentarz usunięty przez moderatora
Ja trzymam stronę sprzedawcy, wprawdzie powinien zachować kulturę, ale niestety, czasami emocje biorą górę...
Pytanie do autora - czy jak uszkodzi ci się wycieraczka to też idziesz ją wymienić? a jak opony przez 2 lata się zjedzie to też? a może olej po pół roku jest czarny? A do tego klocki, filtry i wiele innych rzeczy... Sory, ale przez takich ludzi w PL nie
xD zajebiste emocje trzeba mieć by naskrobać taki list albo lepiej trzeba mieć ostro zrytą głowę
aaa no i zdjęcia się znalazły, też dlatego pewnie ;)
1. Ukryj jej dane
2. Screen tego maila wraz z Twoimi wcześniejszymi do niej
A jeśli nie, to spadaj ;]
Oto co możesz zrobić:
1. Usunąć konto