@wuzer19: Bardzo klimatycznie wygląda. Jeżeli do tego zbieranie surowców, ich przetwarzanie i ogólnie ekonomia będzie jak w Stronghold to ja w to wchodzę
Przypomina mi trochę mało znaną gierkę - Knights and Merchants. Ustawiało się, żeby na mapie nie było wrogów i się spokojnie rozwijało swoją osadę. Świetne to było :D
@drCox: wszystko zależało od wszystkiego, miasto dosłownie żyło. A gra i tak zawsze mi się kończyła na kryzysie spożywczym, jedzenia po prostu brakowało i miasto obumierało :d strasznie irytujące to było
A ja czekam na taką grę jak ta, ale gdzie świat będzie wielkości ziemi z nieco mniejszą skalą. Wszystko będzie rozgrywać się w czasie rzeczywistym. Będzie to połączenie takiej gry jak tutaj oraz takiego traviana, czyli: RTS + MMO + Economy. Współczesna technologia umożliwia dynamiczne zaczytywanie świata bez żadnych pasków ładowania także nie powinno to być jakieś mega trudne. Jedyne co może być problematyczne to serwery, bo tu pojawia się masa danych
@Khrone: Twoja wizją bardziej podchodzi pod standardowy zjadacz czasu z botami :) Mnie kręci jedynie grywalizacja. Model gier webowych jest zbyt nudny i zbyt biedny także nawet nie uruchamiam, żadnej takiej gry. Model MMORPG jak i RTS jest zbyt "jednokierunkowy". Moja wersja jest bardzo zróżnicowana i daje graczowi szerokie pole do popisu.
Co do Twoich obaw. To że jedni gracze grają 5 minut a inni kilka godzin to chyba nie
Komentarze (111)
najlepsze
"Aż chce się w to zagrać!!!" .. no jakoś ładniej brzmi...
http://www.shiningrocksoftware.com/?p=1697
Szczególnie jedyna... to było coś pieknego gdy się grało w nią pierwsze razy, a el'presidente miał zawsze rację, choć niekiedy ludzie pogłodowali...
chyba że obszary byłyby generowane automatycznie w danym momencie, odpowiednio do czasu rozwoju, tylko ze jaki w tym sens :)
Co do Twoich obaw. To że jedni gracze grają 5 minut a inni kilka godzin to chyba nie