Autowałolizm - Osoba dotknięta tym zboczeniem utożsamia się ze swoim wałem z kołdry do tego stopnia, że nie jest w stanie rozpoznać granic między kołdrą a własnym ciałem. Odczucia wała przenosi na siebie zastępując nimi własne. Pierwszymi objawami są mimowolne "kobiece" pojękiwania wydawane podczas stounku z wałem jak również próby rozmawiania ze sobą w rodzaju: "Jaki duży!" "Bądź dla mnie delikatny.", "Cudowny z ciebie facet." W następnym stadium chory może zachowywać się jak swoja wyimaginowana partnerka także poza łóżkiem. Autowałolizm może być sygnałem, iż dana osoba ma również skłonność do zachorowania na schizofrenię paranoidalną.
Pasywałolizm - osiąganie satysfakcji poprzez bycie stroną pasywną w stosunku z wałem z kołdry. Zachowanie takie nie jest traktowane jako zboczenie, dopóki nie zmieni się w trwałą i jedyną formę kontaktów seksualnych.
Komentarze (100)
najlepsze
A tak w ogóle to w tagach do znaleziska ewidentnie brakuje #tfwnogf
@prawdziwek: Znalazłem, ściągnąłem, przeczytałem pół strony - #wtfcontent
Autowałolizm - Osoba dotknięta tym zboczeniem utożsamia się ze swoim wałem z kołdry do tego stopnia, że nie jest w stanie rozpoznać granic między kołdrą a własnym ciałem. Odczucia wała przenosi na siebie zastępując nimi własne. Pierwszymi objawami są mimowolne "kobiece" pojękiwania wydawane podczas stounku z wałem jak również próby rozmawiania ze sobą w rodzaju: "Jaki duży!" "Bądź dla mnie delikatny.", "Cudowny z ciebie facet." W następnym stadium chory może zachowywać się jak swoja wyimaginowana partnerka także poza łóżkiem. Autowałolizm może być sygnałem, iż dana osoba ma również skłonność do zachorowania na schizofrenię paranoidalną.
Pasywałolizm - osiąganie satysfakcji poprzez bycie stroną pasywną w stosunku z wałem z kołdry. Zachowanie takie nie jest traktowane jako zboczenie, dopóki nie zmieni się w trwałą i jedyną formę kontaktów seksualnych.
Spermowałofilia
1. ↑ J. Kołdręga „Wały z Kołdry w zarysie”, Wałowice 1995 r., s. 122
2. ↑ W. Poszewka „Pościel a zastępcze praktyki seksualne współczesnej młodzieży”, Onanowiec 2002, s. 50