Podnoszone tylne koło wygląda niesamowicie, z resztą cały samochód wygląda jakby był przyklejony to drogi, prawie nie ma poślizgów, nie wiem czy to kwestia opon i sprzętu czy dostosowania prędkości do trasy, czy czysty skill kierowcy a może połączenie tych wszystkich czynników - w każdym razie widok jest magiczny.
@minusuj: Przyczepność to głównie opony, ale widać, że całe auto jest nieźle "porobione", inaczej nic z przyczepności, jak auto nie daje się prowadzić - To wycie zębów prostych w przekładni sugeruje kłową skrzynię biegów, brak palenia wewnętrznej opony w zakręcie wskazuje na mocną szperę, skrzynia jest też króciutka (albo celowo nie zmienia biegu na wyższy, żeby nie tracić czasu), buda sztywna jak diabli...
@mr-nobody: Bardzo możliwe. Niektóre ujęcia to ulica Sopocka łącząca Gdynię z Sopotem - na tym odcinku urządzany jest rajd wysokogórski. Kierowcy mają okazję poznać bardzo dobrze te zakręty w trakcie, gdy stoją w korku ;)
Wszytstko tam jest oplowskie lub dedykowane do opla z homologacją bo tego wymaga regulamin wyścigów (wszystko oprocz mocowac, rozporek, klatki itd. bo to jest dorabiane) i ksiazka samochodu sportowego.
Silnik to 2.0 GSi 16v fabrycznie 150 koni, tutaj zapewne ok. 170-180.
@sosna119: Taki urok miękkich opon: Świetnie kleją, ale znikają w oczach... Mnie bardziej zastanawia zestrojenie zawieszenia w tym aucie: Gdyby dać twardszy stabilizator z przodu, to by tak nie jeździł na trzech kołach, jednakże z jakiegoś powodu tego nie zrobił. Może tak ma najlepszy stosunek przyczepności przód - tył i auto prowadzi się lepiej?
Dobrze przygotowany samochód, ale przede wszystkim GENIALNE wyczucie u kierowcy. Można powiedzieć, ze pojechał nie na 100% (a patrząc jak jedzie na 3 i 2 kołach) na 110% możliwości auta. Podziwiam i zbieram szczękę, bo o ile nie dziwią takie prędkości na zakrętach w samochodach WRC, to tutaj robi to ogromne wrażenie na (prawie) cywilnym samochodzie...
@jack-lumberjack: Tylko teraz powstaje pytanie (na które zapewne CSI:wykop zna odpowiedź, mi się szukać nie chce) - jak ta widowiskowa i szybka jazda przełożyła się na wynik w klasie/generalce? W praktyce widywałem wiele takich wspaniałych przejazdów, a później porównując czasy - wygrywało inne auto, bo np było o 100kg lżejsze (np jakiś Civic) albo lepiej miało dobrane przełożenia/opony... Wcale nie twierdzę, że ten kierowca kiepski, albo inny kiepski ale ma
Komentarze (113)
najlepsze
Świetny przejazd.
Wszytstko tam jest oplowskie lub dedykowane do opla z homologacją bo tego wymaga regulamin wyścigów (wszystko oprocz mocowac, rozporek, klatki itd. bo to jest dorabiane) i ksiazka samochodu sportowego.
Silnik to 2.0 GSi 16v fabrycznie 150 koni, tutaj zapewne ok. 170-180.
Nie ma takiego kodowania silnia o jakim piszesz.
Jazda na 3 a czasami nawet na 2 kołach... Czasami miałem wrażenie, że wyniesie go z rogi ale jednak się udało. Umiejętności na pewno są ;)
@Mibars: W WTCC też na niektórych zakrętach jeżdżą na 3 kołach, więc musi coś w tym być, że tak a nie inaczej ustawiają auta :)
Klasyfikacja indywidualna grupa HS miejsce 5,
Klasyfikacja indywidualna samochodów turystycznych miejsce 36.
Widziałem jego ostatni przejazd na GSMP w Korczynie - kibicom mogło się podobać ;)