Chciałbym usłyszeć, jak ci, którzy śmieją się z tego pana, objaśniają lekarzowi przez telefon wyniki swojej tomografii, albo zobaczyć, jak zachowują się przy stole w eleganckiej restauracji. Byłoby tak samo śmiesznie...
jeśli nie rozumiem warunków korzystania z danego sprzętu i oprogramowania, to z niego nie korzystam.
@hesuss: Tak? A ja myślałem, że mówimy tu o sprzęcie zbudowanym na filozofii intuicyjnej obsługi i ergonomii. Z rozmowy wynika, że człowiek sobie radził ze sprzętem, dopóki po aktualizacji ten nie przestał pełnić części swoich funkcji. Klient zaufał firmie, która zapewniła go wcześniej, że aktualizacje służą wyłącznie poprawie funkcjonalności i bezpieczeństwa urządzenia, po czym okazało się,
@noisy: Nie numer był taki sam i był na umowie, a doszedłem po mac-u do tego ponieważ zapisuje każde urządzenie które się łączy z moim laptopem, powiem więcej jak to odkryłem to w.w urządzenie jeszcze 5 razy miałem w rękach ale już po numerze seryjnym stwierdzałem że jest uszkodzone a "konfigurowałem" te urządzenia u 30 osób, w 8 przypadkach sprzedali ten samą uszkodzoną sztukę.
@noisy: Czy ja wiem kilka razy zakładałem livebox-a 2 u znajomych i powiem że to że te helpdeski są chyba po to robione żeby kogoś osobiście nie zrugać. Po zamówieniu "profesjonalnego" montera wymienił tego liveboxa i hula. Potem zakładałem u następnych znajomych sytuacja się powtarza. przy trzeciej takiej sytuacji okazało się że jest to ten san router czy to jakiś spisek nie wiem, ale niesprawne urządzenie powinni wycofać a nie fundować
@traceur07: eony temu, kierownik salonu TPSA chciał mi łeb urwać przy samej dupie, bo klient z którym "dyskutowałem" o prawie telekomunikacyjnym ubzdurał sobie, że to prawo narzuciła Telekomunikacja Polska.... I tam poszedł dalej "dyskutować". W końcu telekomunikacja jest jedna.
Zaraz pewnie będzie komentarz w stylu "nie każdy się zna, blablabla, wy też nie na wszystkim się znacie". Używając jakiegoś urządzenia wypadałoby poświęcić tą godzinkę i przeczytać coś na ten temat. Płacze, że "komputery są skomplikowane, nie każdy się zna" w przypadku rzeczy tak podstawowych są po prostu żałosne w momencie, gdy zdobycie takiej wiedzy jest naprawdę w zasięgu ręki. Kupując auto praktycznie każdy zapoznaje się z nim, umie sprawdzić poziom oleju,
Pracuję obecnie na swego rodzaju helpdesku i słuchając tego nagrania poczułem się jak w pracy. Tak jasne, nie każdy musi się znać na komputerach. Zmienilibyście zdanie i podejście gdybyście popracowali w ten sposób chociaż miesiąc. Nie raz spotkałem się z sytuacją kiedy dzwoni starszy Pan i mówi że chce kupić 'ajpeda' po czym pyta się co to w ogóle jest.
Rozmowa z tego wykopu jest klasycznym przykładem człowieka któremu wszystko się należy.
@bartoneczek: to ja Ci powiem, że jak słuchałem tej rozmowy to jak bym rozmawiał ze swoim ojcem :P nazwę przekręci, dokładnie wytłumaczyć nie umie, a jeszcze się denerwuje, że nie rozumiem o co mu chodzi. A najgorsze jest jak mnie prosi, żeby np. z kilku sprzętów wybrać mu najlepszy, ja wybieram, on kupuje ten najgorszy a później pretensje do mnie, że nie ten mu poleciłem i w ogóle się nie znam,
@staszek-w: Nikt sobie z człowieka żartów nie robi. Wszystko co powiedział, robił to sam, nie był przymuszany. Ja to potraktowałem jako opinia klienta nt. nowej wersji systemu.
Swoją drogą, to aż strach jakąkolwiek firmę budować. Znajdzie się potem taki jeden klient z drugim, co będzie niezadowolony, zadzwonią do telekomunikacji i cały interes Ci zamkną.
Komentarze (188)
najlepsze
@hesuss: Tak? A ja myślałem, że mówimy tu o sprzęcie zbudowanym na filozofii intuicyjnej obsługi i ergonomii. Z rozmowy wynika, że człowiek sobie radził ze sprzętem, dopóki po aktualizacji ten nie przestał pełnić części swoich funkcji. Klient zaufał firmie, która zapewniła go wcześniej, że aktualizacje służą wyłącznie poprawie funkcjonalności i bezpieczeństwa urządzenia, po czym okazało się,
@memep1: Co więcej, pracownik właściwie potwierdził zastrzeżenia tego pana.
@rss: Jakiś "pornuch" wskoczył Ci do wiadomości :)
Rozmowa z tego wykopu jest klasycznym przykładem człowieka któremu wszystko się należy.
Jeszcze maniera tego człowieka do wstawiania co chwilę "oczywiście" jest irytująca.
xD
typowo Bolkowe zdanie :D
//nic nie ma nie
plusy dodatnie i plusy ujemne i takie tam #heheszki
Ipad by tłumaczył dlaczego nie mógł dzwonić.