Współczuję serwisantom. Ten pierwszy to w ogóle jakiś niekompetentny typ, ten drugi już troszkę bardziej do rzeczy, ale co ma zrobić? Firma dała ciała. Nie mówię, że nowy "ojs" jest zły. Ale taki duży upgrade zmieniający sposób obsługi urządzenia nie powinien się automatycznie albo półautomatycznie instalować na milionach urządzeń nieświadomych userów. Jak mi się miała zainstalować aktualizacja Androida, to mi się pokazały jakieś takie napisy, że można się przestraszyć. Trzeba było kilka
O matko, ja matce zaktualizowałem ipada mini i mi mówi że nie wie jak się tera co robi, przecież to tylko głównie wygląd na minimalistyczny poprawiony, nawet nie kapuje jak można się nie pokapować w chwilę.
@graf_zero: Pomógł na tyle na ile mógł. Pan raczej na pewno nie posiadał plików SHSH, więc nie dało się cofnąć oprogramowania do iOS6. Serwisant w żadnym momencie nie stwierdził, że produkt jest kiepski i niefunkcjonalny.
Dla chcącego nic trudnego. iPhone'm wchodzimy w tryb DFU(tryb serwisowy) podłaczamy do komputera, wcześniej ściagając z dostępnych w internecie software'ow. W iTunes dostajemy komunikat o trybie serwisowym. Wciskamy SHIFT na klawiaturze i kilkamy odtwórz w iTunes, wybieramy plik ściągniety z netu. I tyle, system się odtwarza.
Wgrasz starsze wersje jeśli masz zapisane SHSH oraz jeśli masz telefon starszy niż 4S. Na iPhonie 4, 3GS, 3G rzeczywiście można wgrać starszy soft z wykorzystaniem plików shsh, natomiast na iPhonie 4S i nowszych SHSH nic nie daje i jak ktoś zaktualizował telefon to nie powróci do poprzedniej wersji. Było to możliwe tylko w ciągu kilku dni po udostępnieniu iOS 7 kiedy to Apple jeszcze podpisywało soft 6.
@inverse: coby nie powiedzieć, dzięki dedykowanym systemom apple, pisanym pod konkretne komponenty robione na zlecenie apple, sprzęt apple jest po prostu stabilny i wydajny. Nie masz tutaj androida czy Windowsa pisanego na 150 rożnych producentów i 150000 różnych modeli, gdzie coś na którymś może nie zadziałać wcale, a na innym może się wlec. Użytkownik Apple (ipady i iphone'y) też nie musi się w ogóle martwić ilością rdzeni w swoim urządzeniu czy
Chyba się zatrudnię w takim tech support bo już w pierwszej minucie bym sprawił że klient siedzi cicho i jak baranek wykonuje moje polecenia, a nie próbował się od niego dowiedzieć o czym my mówimy :>.
@SprzedamJezusaZaSrebrniki: Ja przesłuchałem do końca i stwierdzam, że to jednak nieogarnięty człowiek. On chce APPLE ZAMYKAĆ, bo mu się nie podoba aktualizacja softu. I będzie do wydziałów komunikacji jakichś dzwonił. I jeszcze mówi, że ta aktualizacja to "żart, który można kolegom robić". Zupełny brak pojęcia na temat działania telefonu przez 2 lata po jego używaniu.
Widać, że człowiek starej daty. Ludzie nie z tego pokolenia zapamiętują wszystko po kolei i potem
@4RV3: Gdybyś przesłuchał więcej niż 5 sekund to byś się dowiedział, że facet bez problemu używał iphone od 2 lat. Ale po co wypowiadać się merytorycznie? Rzeczywiście, chyba po nic.
Komentarze (188)
najlepsze
Nie pomógł klientowi.
Stwiedził ze produkt ktory serwisuje jest kiepski i niefunkcjonalny
Przyznał się do niewiedzy w kilku punktach.
Kiepściutko.
@bart-shelby:
Wgrasz starsze wersje jeśli masz zapisane SHSH oraz jeśli masz telefon starszy niż 4S. Na iPhonie 4, 3GS, 3G rzeczywiście można wgrać starszy soft z wykorzystaniem plików shsh, natomiast na iPhonie 4S i nowszych SHSH nic nie daje i jak ktoś zaktualizował telefon to nie powróci do poprzedniej wersji. Było to możliwe tylko w ciągu kilku dni po udostępnieniu iOS 7 kiedy to Apple jeszcze podpisywało soft 6.
Komentarz usunięty przez moderatora
Widać, że człowiek starej daty. Ludzie nie z tego pokolenia zapamiętują wszystko po kolei i potem
Dostosował się poziomem do rozmówcy. To tak jakby próbować wyjaśniać gimnazjaliście nie radzącemu sobie z tabliczką mnożenia rachunek różniczkowy!