@untaztood: Nie było ustawione. Rozmowa była nagrywana poprzez centralę firmową zlokalizowaną u naszego operatora. Z technicznego pkt. widzenia połączenie jest zestawiane pomiędzy dwoma zewnętrznymi liniami. Stąd możliwa słabsza jakość "serwisantów" niż klienta.
"Czy moge panu przekazac kolege...." Jest to najgorsza rzecz jaka moze zrobic konsultant - brak jakiegokolwiek profesjonakizmu i znajomosci zasad obslugi klienta
Konkretny debil. Nie dość, że nie umie obsługiwać telefonu, to jeszcze się skarży do prywatnej firmy, niezwiązanej z Apple, a która zajmuje się serwisowaniem sprzętu. Nie wspominam już o nowelizacji, zgłaszania do komunikacji, i wypuszczaniu "niesprawdzonego" programu. Za 20 lat takie osobniki będą się same eliminować z puli genów.
na wstępie: nikt nie musi znać dokładnej terminologii i nazewnictwa (mimo, że dla geeków Pan dzwoniący będzie śmiechowy)
a teraz po pierwsze: konsultanci niekompetentni, pierwsze co mogliby uświadomić panu dzwoniącemu to fakt, że funkcjonalność nowego systemu pozostaje na takim samym poziomie i trzeba by tylko ponownie skonfigurować parę usług (prostym językiem wyjaśnić co i jak)
po drugie, tak nawiasem pisząc: konsultant nr 2 to kłamczuszek-kłębuszek i prawdopodobnie wcale nie dzwonił do Apple
Strasznie mnie wk%$!ił ten serwisant. Po 30s wiadomo że typ sobie nowego iOSa zaakceptował a "jaśnie pan serwisant" udaje że nie wie o co chodzi. Nie cierpię jak szpece zamiast laikowi w danej dziedzinie pomóc, wycenić, i wykonać usługę a nie na siłę udowadniać klientowi że się nie zna i dyskredytować człowieka. Niestety w każdej branży. Pozdro dla ziomeczka, dobrze że miał obok kumpla który się jarnął że klientowi chodzi o niechciany
Komentarze (188)
najlepsze
Komentarz usunięty przez moderatora
Komentarz usunięty przez moderatora
a teraz po pierwsze: konsultanci niekompetentni, pierwsze co mogliby uświadomić panu dzwoniącemu to fakt, że funkcjonalność nowego systemu pozostaje na takim samym poziomie i trzeba by tylko ponownie skonfigurować parę usług (prostym językiem wyjaśnić co i jak)
po drugie, tak nawiasem pisząc: konsultant nr 2 to kłamczuszek-kłębuszek i prawdopodobnie wcale nie dzwonił do Apple
@grigori: tak... ABC, CBA, CIA, w sumie wszystko jedno... ;)