Kolejny raz BOK sieci komórkowej pokazał wysoki poziom :
Telefon z Biura Obsługi Klienta PLAY ....
(BOK): bla bla bla... chcielibyśmy zaproponować Panu przedłużenie umowy na internet na lepszych warunkach...
5 GB miesięcznie, przy umowie na 24 miesiące za jedyne 29.99zł ...
- ok ... a proszę spojrzeć jakie warunki mam teraz...
(BOK) ( chwila ciszy ) taaaak.. widzę ...
- ile mam GB ?
(BOK) ( chwila ciszy ) sieeedem giga....
- a ile płacę ?
(BOK) ( jeszcze dłuższa chwila ciszy ) 24.50zł ....
- a na jaki okres czasu umowa ?
(BOK) ( znowu cisza ) nieokreślony...
- więc co mi Pani chciała zaproponować ?
(BOK) nie, nic, dziękuje do widzenia, miłego dnia
:D
Komentarze (187)
najlepsze
Miałem abonament 49zł / 7 GB / 2 lata, umowa się kończyła, złożyłem rezygnację i dział utrzymania klienta zaproponował 24,50zł / 7 GB / 12 miesięcy, po 12 miesiącach umowa automatycznie przeszła na czas nieokreślony :)
@progreso: kiedyś dostawało się minutę na rozmowy za 2 przychodzące, nie wiem jak jest teraz, ale ja nadal mam tę opcję. Nabija sobie kabzonę ze służbówki i kiedy ktoś do niego dzwoni, a że na telefonie jest cały czas ... to ma :-)
Ci dzwoniący mają dane o dotychczasowych usługach?
Do mnie jak dzwonią to kompletnie nic nie wiedzą zazwyczaj.
Prosiłem o przeniesienie numeru z abo na Orange Go (na kartę). Jak na razie zablokowali mi kartę SIM i usunęli konto na orange.pl