Jak niektórzy zauważyli wczoraj wydałem grę, nad która pracowałem od dłuższego czasu. Zakładałem, że poradzę sobie bez wykopu, ale wolę nie ryzykować. Jestem aktywnym użytkownikiem, dlatego myślę, że nikt nie będzie zaskoczony moją prośbą o pomoc w rozpropagowaniu gry. Jak możecie to zrobić?
1) Polecić na facebooku, twitterze, czy też bezpośrednio znajomym (o ile gra wam się spodoba)
2) Pograć na Kongregate i ocenić według uznania jeżeli posiadacie konto (wrzuciłem z dopiskiem demo, a gracze na kongu tego nie lubią :)
3) Kupić, ale o to nie proszę.
Adres, gdzie można ją nabyć oraz zagrać w demo (w przeglądarce) to
//qbqbqb.rezoner.net
Rzeczy w stylu - "wykopujący wezmą udział w losowaniu", albo "losowanie za lajka" - uważam za żerowanie na użytkownikach, dlatego wymyśliłem to w ten sposób:
1) Trzy kody - kto pierwszy ten lepszy:
[wykorzystany]
[wykorzystany]
[wykorzystany]
dzięki :)
2) Kolejne trzy kody rozdam w konkursie polegającym na narysowaniu dowolnego fanartu związanego z grą. Fanart wystarczy zapostować na mirku z tagiem #
qbqbqbfanart (do jutra do 18)
3) Trzy kody dla trzech komentarzy, które do jutra o 18 będą miały najwięcej plusików - także piszcie z rozwagą :)
4) Lubię was.
ps: Na 1ndieworld można poczytać kilka zdań” więcej o grze i zobaczyć moją facjatę
//1ndieworld.com/qb-qb-qb-juz-w-sprzedazy/ - te przystojne chłopaki to Michał Marcinkowski (twórca Soldata i Kag2D), oraz Kuba Wójcik (redaktor 1ndieworld)
Komentarze (44)
najlepsze
Ps. Coś mi grozi za publikację jego wizerunku bez zgody? :)
@rezoner: Tym sposobem wywołałeś ogromny minus day... Każdy będzie "niszczył" konkurencję. :) A ja dam wszystkim plusy taki jestem dobry!
w jaki sposób wydałeś aplikacje w html5 na systemy desktopowe?
jakie gamepady to obsługuje i jak to połączyłeś?
Port na desktopy wykonałem przy pomocy node-webkit - w uproszczeniu jest to chrome bez ramki https://github.com/rogerwang/node-webkit
Planuję grę mobilną (mam działającą wersje bez dźwięku) - http://www.ludei.com/tech/cocoonjs - aktualna wersja nie obsługuje context,getImageData oraz audio.currentTime - miały być poprawki wypuszczone już dwa tygodnie temu... nie ma nadal.
GamepadAPI - http://www.html5rocks.com/en/tutorials/doodles/gamepad/