Nowe logo i system transakcyjny mBanku. 100 mln złotych na rebranding
10 czerwca br. ruszy zakrojona na szeroką skalę kampania reklamowa promująca nowy mBank. Akcja potrwa 2 miesiące i będzie kosztować 12 mln złotych. We wtorek ruszył nowy serwis transakcyjny mBanku oraz pokazano nowe logo.
pudelek55 z- #
- #
- #
- 157
Komentarze (157)
najlepsze
A tutaj... To w ogóle nie przypomina strony banku, nie wzbudza zaufania, stylistycznie bliżej temu czemuś do bloga. Nie wspominając już, że nie można kliknąć na dowolne miejsce w tym "kafelku" tylko trzeba koniecznie w prawy dolny róg. Zero intuicyjności.
Nie wiem tylko po co wprowadzali te mOkazje i funkcje społecznościowe - wydaje mi się to bezużyteczne.
Co do loga... jest ok.
Po co się pakować w całkowity rebranding? Zawsze mnie to zastanawia, jakby nie mieli na co kasy wydawać.
Liczą, że
http://hekate-design.pl/wp-content/uploads/2011/01/Obrazek-3.png
Ma 6 kolorów: czerwony, pomarańczowy, żółty, zielony, niebieski i fioletowy, w tej kolejności.
W logo mbanku mamy czerwony, pomarańczowy, czerwonopomarańczowy, niebieski, zielony i czarny. Kolejność zupełnie przypadkowa. Nic się nie zgadza. Na dodatek paski powinny być mniej więcej podobnej szerokości. Idealnie, gdyby przechodziły płynnie jeden w drugi. Wtedy owszem, byłaby to tęcza.
To primo.
Secundo, mi prawdę mówiąc tęcza