@koters: Podłogi nie tylko się zamiata ale także zmywa co jakiś czas. Posiadanie dywanów i konieczność ich odkurzania to dodatkowy problem i dodatkowe koszta. Posiadanie zwykłych nawierzchni pozwala machnąć wszystko za jednym razem i jedną metodą w kilka minut.
@Neutrin: zj!#%ł się kupiony sprzęt, serwis trzymał go 40 zamiast 14 dni. od momentu kupienia minęło 76 dni zanim dostałem nowy, przez ten czas serwis wraz ze sklepem dymali mnie na różne sposoby.
@mmbator Za calym szacunkiem ale wyglada ze to ty bzdury piszesz :P
Napisalem dla jednej i drugiej sytuacji bo nie wczytywalem sie co nie zmienia faktu ze dobrze napisalem a ty widocznie tez nie przeczytales do konca co napisalem bo bys nie mowil ze bzdury pisze. Poprostu rozpisalem 2 sytuacje z których jedna ma zastosowanie w tym konkretnym przypadku.
"Po drugie -sprzęt, który był używany nawet przez 5 minut nie powinien być
W mixelectronic nic niegdy nie kupowałem, więc się nie wypowiem, ale mogę polecić kupowanie w RTVEURO, w sumie przez kilka ostatnich lat sporo rzeczy mi się popsuło i nigdy nie było problemów z gwarancją, dlatego mimo, że ceny w tym sklepie nie są zbyt ciekawe zazwyczaj, lubię tam kupować, bo się jeszcze nie nacięłem z gwarancją:)
@jerzy110992: Ja kupiłem jeden jedyny raz monitor właśnie w tym sklepie i po miesiącu wyskoczyła na nim linia martwych pikseli szerokości jednego piksela ale za to od góry do samego dołu ekranu. Jak można było się spodziewać robili duże problemy, najpierw upierali się, że naprawią monitor kiedy ja od początku chciałem zwrot pieniędzy. Oczywiście wyegzekwowałem swoje prawa ale użerałem się z nimi 3 miesiące zanim oddali mi kasę za i nie
@pawello987: Czyli jednak nie zawsze takie dobre praktyki są u nich standardem, w takim razie cieszę się, że mi się jeszcze coś takiego nie przytrafiło. A monitor jakiej firmy? może to częściowo wina serwisu autoryzowanego? ponoć Samsung ma słaby serwis
@jerzy110992: Monitor to był Benq, pamiętam że w RTVEURO kosztował tyle co w sklepie internetowym i szybko pojechałem go wziąć. Może dlatego się popsuł, że taki tani;) teraz mam iiyama ale też ma jedną wadę, gdy jest w stanie czuwania ponad pół godziny piszczy niemiłosiernie nie da się spokojnie siedzieć i trzeba wyjmować kabel z gniazdka albo włączyć monitor żeby wyświetlał jakiś obraz, czekam do wakacji też muszę go zareklamować mam
A to wszystko dlatego, że przyjąłeś narzucony przez społeczeństwo konsumpcyjny schemat życia. Wciąż kupujesz nowe graty, tylko po to, żeby wynagrodzić sobie brak wolnego czasu, który spędzasz głównie w pracy, żeby zarobić na te wszystkie zaciągnięte kredyty. Popadłeś w błędne koło. Potrzeba nakręca potrzebę. Kupiłeś piękne dywany do nowego mieszkania, więc musiałeś kupić odkurzacz, by móc je utrzymać w należytym stanie. Za chwile znajdzie się kolejna potrzeba i tak w kółko. Będziesz
@kamiltbg Żądać to ty sobie mozesz to od sklepu zależy w jaki sposob rozpatrzy twoja reklamacje - zwykle poprostu ci go naprawia.
@bury256 Nie mozna oceniac calej marki przez pryzmat jednego serwisu ( serwis ma spelniac pewne wymagania zwykle techniczne i prawne aby stac sie autoryzowanym ten konkretny nie dotrzymal terminu za co powinien dostac nagane bo jak sobie nie radzize zleceniami to powinien zatrudnic wiecej osob zeby sobie radzil). Nie rozumiem
@Tajemniczy_Matador: Nie do końca masz rację. Jeśli chodzi o "kochanie marki" jak to nazwałeś. Dzieje się tak wtedy gdy kupisz sobie jakiś sprzęt powiedzmy wiertarkę i spisuje się ona doskonale czyli bezawaryjnie, nie grzeje się itp. Wtedy gdy planujesz zakup powiedzmy szlifierki to przy zakupie bierzesz pod uwagę producenta sprzętu który kupiłeś wcześniej i byłeś z niego zadowolony. Kupując szlifierkę tego samego producenta co wcześniej wiertarkę i jesteś z niej również
@sroket: ta, bo rzeczy od zagranicznych producentów są chronione przez magiczną aurę która zapewnia im nieśmiertelność, a potwierdzi to zadowolona rzesza konsumentów która wcale nie żali się na wszelakich forach w Polsce i za granicą. Powodzenia z taką mentalnością.
@MistrzuYoda: ja tam nie kupuję ani polskiego ani w Polsce. p$!$$%%ę, tyle razy musiałem się użerać ze sprzedawcami cwaniakami, tyle razy grożono mi sądami z paragrafu o "szkodzenie firmom" (a ktoś mówi, że nie wspiera się u nas przedsiębiorczości) że jeśli coś jest dostępne zagranicą w rozsądnej cenie to sprowadzam to z zagranicy
@MistrzuYoda: Akurat coś w tym jest. Dobrym przykładem jest Philips który gro sprzętu AGD robi w UE. Przykładowe odkurzacze serii FC 9xxx czy 8xxx są robione w Polsce. I to ma odbicie w symbolicznej ilości reklamacji oraz kosmicznej (jak na dzisiejsze czasy) żywotności sprzętu.
Komentarze (184)
najlepsze
Bo serio, to nudne są to wykopy o tym jak mnie oszukali wraz z dokumentacją.
Nie jesteśmy sądem ani prawnikami.
Ja potrzebuję ładnie streszczonej sensacji aby Ci pomóc.
Napisalem dla jednej i drugiej sytuacji bo nie wczytywalem sie co nie zmienia faktu ze dobrze napisalem a ty widocznie tez nie przeczytales do konca co napisalem bo bys nie mowil ze bzdury pisze. Poprostu rozpisalem 2 sytuacje z których jedna ma zastosowanie w tym konkretnym przypadku.
"Po drugie -sprzęt, który był używany nawet przez 5 minut nie powinien być
//jakbym ja rzeczywiście wymienił odkurzacz, ze starego na nowy. A to mój pierwszy i takie jaja.
@bury256 Nie mozna oceniac calej marki przez pryzmat jednego serwisu ( serwis ma spelniac pewne wymagania zwykle techniczne i prawne aby stac sie autoryzowanym ten konkretny nie dotrzymal terminu za co powinien dostac nagane bo jak sobie nie radzize zleceniami to powinien zatrudnic wiecej osob zeby sobie radzil). Nie rozumiem
:( Zasmucę cie ale ja nie umiem:(