Witam
Na początku grudnia podpisałem umowę abonamentową w Plusie, wersja bez limitu za kwotę 109 zł miesięcznie plus 7 zł za pakiet internetowy non stop, w zestawie był telefon galaxy s 2 . Około tygodnia temu zadzwonił do mnie jakiś Pan z plusa i poinformował mnie, że mam do zapłaty 520 zł ( na eplusie kwota do zapłaty to 420 zł, po telefonie do boku okazało się, że na stronie wyświetla się kwota netto) . Była to opłata za internet. Ale chwila. Przecież mam internet non stop. I tutaj zaczyna się najciekawsze. Nigdzie ale to nigdzie na stronie przy ofercie nie znajdziemy tej informacji, dopiero w regulaminie możemy przeczytać, że "Pakiet Non Stop nie obejmuje transmisji danych w ramach usług: MMS, „Videorozmowa”, „Naciśnij i mów” oraz „Video streaming”, które rozliczane są odpowiednio zgodnie z Cennikiem danej taryfy/promocyjnego planu cenowego, z którego korzysta Abonent bądź regulaminem promocyjnej usługi, „Videorozmowa – spróbuj i zobacz”, „Naciśnij i mów” oraz „Transmisja Video Streaming”. Mi taki piękny rachunek nabiła transmisja video streaming, czyli korzystanie z youtube itp. Jak widać dla plusa youtube to już nie internet. Dodam, że na telefonie w simplusie, na którym również jest pakiet non stop, za korzystanie z serwisów wideo nie jest pobierana żadna opłata, wszystko idzie z pakietu. Chciałbym was ostrzec przed plusem bo takie praktyki są karygodne. Ja ze swoją sprawą będę walczył. Oczywiście o rozwoju sytuacji będę informował.
Polecam obejrzeć dodatkowo ten filmik :
//www.youtube.com/watch?v=Cw5vkiQCiYo
Komentarze (210)
najlepsze
Jak jest typowym klientem i jest to typowy problem to widać nawala strasznie obsługa podczas podpisywania nowych umów.
Najbardziej rozwaliło mnie to, że Plus streamingu nie uważa za internet. Nie jest to też polskie słowo, a potocznie streaming oznacza transmisję na żywo. Sprawdziłem regulamin i Plus nie podaje definicji tego słowa,
@beboljo: "Typowym klientem" - czyli zrobionym w bambuko przez operatora, który tak sformułował regulamin oraz wstępnie skonfigurował telefon, żeby śmiertelnik nie miał szans się zorientować, zanim nie dostanie solidnego rachunku? No naprawdę pogratulować podejścia do klientów! Wpienić to się taki BOK-owiec potrafi, ale poinformować przy sprzedaży telefonu o APN`ach to już nie
nie czyta się regulamiu? nie.
więc o co chodzi?
Reklamuja darmowy internet a tu okazuje sie ze jest darmowy w technologii HXDC i TPCW , ale w technologii HSTNNMMS i TX450Wifi juz nie. Kazdy konsument jest inzynierem, ktory ma 12 godzin wolnego czasu na przeczytanie regulaminu napisanego bzdurnym jezykiem prawniczym?