Walka z grawitacją, czyli oszustwo marketingoweSephory
![](https://wykop.pl/cdn/c3397993/link_yCnXtYrbf4SFoUvd5OujVKrHDZhdRBAT,w300h194.jpg)
Odwiedziłem dziś sklep Sephora (to ten z kosmetykami). Na jednym z regałów wisiało takie oto ogłoszenie reklamujące jakiś specyfik, który oczywiście ma uchronić urodę przed upływem czasu:
- #
- #
- #
- #
- #
- 114
Komentarze (114)
najlepsze
Po 30 minutach 16 z 21 kobiet widziało poprawę = 76,19% zaokrąglone w dół daje 76% co się zgadza z reklamą.
Po 28 dniach 14 z 16 kobiet które widziało poprawę po 30 minutach, dalej było zadowolonych z działania specyfiku = 87,5% zaokrąglone w dół daje 87%.
Jeśli tak było to jest to i tak bardzo naciągane ponieważ
ciekawe jaki efekt "uniesienia" by dał ten krem gdyby nim genitalia wysmarować
Ciekawostko-plotka - koleżanka kiedyś pracowała w Sephorze w Złotych Tarasach. Dzień przed Wigilią dzienny utarg tego sklepu przekroczył 300 000 PLN. A nie jest to hipermarket z produktami z marżą 3-5% tylko tylko sklep premium gdzie marże to pewnie jakieś 100-300%
Bo kłamią wszyscy...
(* bezczelnie poza oficjalną tablicą na reklamy, za gdzie trza zapłacić grosz do spółdzielni)
A nawet gorzej. Śmiem twierdzić, że między pastami do zębów itp. nie ma praktycznie żadnych różnic oprócz zawartości fluoru, którego skuteczność jest potwierdzona naukowo. Z kolei stawiam, że prawie wszystkie kosmetyki (oprócz niektórych, w aptece) to jedna wielka ściema. Bo żeby stwierdzić ich skuteczność trzeba by najpierw zrobić badania naukowe. A jeśli wyjdą pozytywnie, to wtedy chyba lepiej sprzedać to drożej w aptekach, co nie?
Może pani Krysia też to gdzieś przeczytała.
jak ja się cieszę że moja kobieta nie wierzy w takie bzdury :P
@o_40855: Każdy ma takie sznurki, za które można pociągnąć i osiągnąć pożądany efekt.
...a widelec, powinieneś dodać ;]
A ja Wam zwracam jeszcze uwagę na użycie cudzysłowów w przypadku "grawitacji". Cudzysłów wprowadza