@qlimax3: Nintendo do tej konsoli wprowadza fajne nowe kontrolery Classic, będzie też można używać Wiimote'ów z Nunchuck'iem. A pad z filmiku może służyć w klasycznych grach (takich jak np. New Super Mario Bros) za ekran, na którym się gra. Także zastosowań ma pełno, też jakoś się da go używać do FIFY albo PSE... Jak takie większe PSP albo DS :)
@Andr3v: a Wii to też strzał w stopę? w Polsce jest może mało popularna (chociaż ja akurat mam tylko ją) ale na świecie sprzedała się lepiej od xboxa i ps.
Przykład wykorzystania bardzo ciekawy, ale... nawet jako fan Nintendo i ich dziwacznych (które potem stają się genialne) pomysłów, na razie wciąż "nie czuję" tego całego Wii U. Pomysł przy Wii był przedni i chwyciło w pełni, chociaż też było to niezłym dziwactwem. Tutaj pomysł wykorzystania praktycznie przenośnej konsolki jako pada jest hmm, no ma to ogromny potencjał, ale wszystko zależy od twórców gier i polityki samego Nintendo. Podobno tym razem mają postawić
Mam tylko nadzieję, że Nintendo nie zawali sprawy jak w przypadku Wii gdzie pomysł na sprzęt był pierwszorzędny, ale brakowało kontraktów z twórcami na pisanie gier. W efekcie tylko parę tytułów było genialnych, a reszta to nieudane konwersje i gry sportowo-familijne. Niech to lepiej wykorzystają tak aby po jakimś czasie było co najmniej 100+ gier wartych zagrania, a nie ~ 15.
@NeXIcE: tym razem powinno się udać, silnik unity 4, który siedzi w Wii U daje ogromne możliwości i jest dość prosty w obsłudze, już wielu developerów zapowiedziało chęć przepisania swoich gier i wydawanie kolejnych na nową konsolę Nintendo. Poczekamy zobaczymy, osobiście uważam, że na dzień dzisiejszy bardzo dobrym tytułem startowym jest ZombiU, a to dopiero początek. :)
Komentarze (84)
najlepsze
chodzi o grywalność, nie o grafikę.
Wyszło rok po Xboxie 360.
xbox:
trzy rdzenie taktowane zegarem 3,2 GHz
48 zunifikowanych jednostek Shader Model
taktowanie rdzenia – 500 MHz
512 MB GDDR3 współdzielonych przez procesor główny i układ graficzny
taktowanie pamięci – 700 MHz (1,4 GHz efektywnie)
wii:
procesor "Broadway" wykonany w technologii 90 nm, prawdopodobnie o szybkości 729 MHz
ATI "Hollywood" GPU wykonany w technologii 90 nm[38] prawdopodobnie*
@jamtojest: Tak samo Game Boy oraz GBC. Jedyne co to Virtual Boy się nie przyjął ( oczy od tego bolały . . . ).