Wydaje mi się, że nie przebije to klasycznych rozwiązań. Oglądając ten film reklamowy, przychodziły mi na myśl sytuacje, gdy uczyłem się gry na padzie - co chwile musiałem odwracać uwagę od ekranu i zerakać na pada szukając odpowiedniego klawisza, było to bardzo irytujące.
A ja dalej nie rozumiem jak można w takie gry grac na padzie. Mogliby zrobić myszkę, którą trzymając np prawy można wymachiwać, bo ta opcja z wykańczaniem przeciwników siekierą jest fajna.
Mi się marzy porządny kontroler do XBOX w kształcie prawdziwej broni (np karabinu szturmowego) ale taki, żeby się wygodnie grało we wszystkie strzelanki, a nie tylko niektóre. Na kickstarterze coś kombiują w tym kierunku.
@feuerfest: Racja, ale do takiego stylu gry jak na Wii, czyli point`n shoot potrzebny jest np. sensor, który wykryje pozycję kontrolera. Jakiś haker może dałby radę przeprogramować Kinecta do obsługi takich kontrolerów, ale oficjalnie to może dopiero podobne rozwiązanie pojawi się na xBoxie 720, choć wątpię, że w ogóle. :)
Nie rozumiem tego pomysłu. Używając snajperki, zaglądając do ekwipunku, etc, i tak skupiałbym się tylko na jednym ekranie, po co więc przenosić te funkcje na mniejszy zamiast zostawić na większym?
Nadal wygląda nie poręcznie. Trochę jak tablet podczas gry na komputerze :). Ale ma jedną powarzą zaletę, nie jest to takie dildo jak Wii Remote i jak widzę nie trzeba wymachiwać tym jak idiota.
Komentarze (84)
najlepsze
Z GM-em oraz kreowanymi scenariuszami.
Te tableetopady byłyby idealne.
edit: Chociaż nie wiem czy widzi mi się granie trzymając w rękach tablet: http://2.bp.blogspot.com/-F3QdfqdCPN8/T8JL6c_ooCI/AAAAAAAABDo/-xApAwC_yD4/s1600/nintendo-wii-u-controller-back1%5B1%5D.jpg