A ja to bym chciał żeby ludzie zaczęli opłacać rachunki przez neta, bo ch... mię strzela jak widzę n-tą osobę w okienku z druczkami za wodę, gaz, prąd, kablówkę, śmieci, ścieki i cholera wie co jeszcze, podczas gdy ja mam zamiar sprawnie i szybko odebrać paczkę lub wysłać polecony...
@blueray: chciałbym żeby to były osoby w podeszłym wieku, ale to niestety ludzie w wieku 'produkcyjnym', którzy bez problemu podstawy bankowości elektronicznej (czyt. wykonanie przelewu) potrafiliby ogarnąć...
Też jestem za automatami. Na mojej poczcie są trzy okienka i w tych trzech okienkach siedzą panie ale w dwóch maja tabliczki że okienko zamknięte. Bo muszą wypełniać papierki, które powinny wypełniać po godzinach obsługi klientów. W dodatku przesyłki są coraz droższe i czasem bardziej kurier się opłaca. A taki automat nie dość, że rozwiązałby te problemy, to jeszcze nie będzie chodził po domach patrzeć kto ma telewizor!
@kosmicznyrolmops: No ja raczej myślałem o jakimś szkoleniu dla sprzedawczyń "jak rozpoznać małoletniego" czy "jak dobrze wypaść na rozmowie kwalifikacyjnej". Równie popularne są szkolenia z obsługi MS Windows czy artystycznego malowania paznokci. Oczywiście wszystko w niezłych hotelach, organizowane przez PUPy, dofinansowane 50% z Unii. Nie ma to jak skutecznie walczyć z bezrobociem...
Dziękujemy Wam, że od lat 20. XX w. do 2006 roku, mieliśmy zaszczy korzystać z Jedynie Słusznej Narodowej Najjaśniejszej Polskiej Poczty i odczuwać przyjemność z "szybkiej obsługi" , jednych kolejek , połowy nieotwartych okienek i wysokiego "bezpieczeństwa" naszych paczek , które NIGDY nie znikały, a jak znikały to reklamację rozpatrywano w 24 h.
Komentarze (67)
najlepsze
Z reguły ich tam nie ma.
Swoją drogą lipa, nie będzie komu nawrzucać :)
Zmienia się w double. Huehuehuehuehue
Komentarz usunięty przez moderatora
Komentarz usunięty przez moderatora
Dziękujemy Wam, że od lat 20. XX w. do 2006 roku, mieliśmy zaszczy korzystać z Jedynie Słusznej Narodowej Najjaśniejszej Polskiej Poczty i odczuwać przyjemność z "szybkiej obsługi" , jednych kolejek , połowy nieotwartych okienek i wysokiego "bezpieczeństwa" naszych paczek , które NIGDY nie znikały, a jak znikały to reklamację rozpatrywano w 24 h.