Kupilem tydzien temu w VE. Już mi lakier z oprawek na soczewkach zdążył się oderwać po położeniu okularów górą do dołu. Syf i tandeta, a tanio nie było. Niby mam jakieś ubezpieczenie, ale nie chce mi się pół miasta przemierzać, poczekam aż soczewka odpadnie albo coś. Za tą samą cenę u lokalnego optyka mam tańsze, wytrzymalsze i ladniejsze oprawki. Ostatni raz skusiłem się promocją.
Powiem Wam jak wygląda reklamacja w USA w Walmart - kupiłem okulary przeciw słoneczne w jednym z miast w okolicach Chicago. Po 2 tygodniach chodzenia w nich, wysiadając z pociągu uderzyłem nimi rurkę (nad głową) i okulary wygięły się. Oczywiście naprostowałem je ręcznie ale nie było to już to. Nie miałem ani paragonu, ani żadnego innego dowodu na kupno ich w tym sklepie. Podjechałem wieczorkiem i zareklamowałem. Pani z obsługi klienta szukała
@cichy202: Brzmi tak pięknie, że aż ciężko uwierzyć, że to w naszym kochanym kraju. Ja reklamowałem słuchawki, bardzo drogie porządnej firmy, pękła osłonka na kabelku (od początku było tam nienaturalne zgrubienie). Kupowałem je w Nowym Jorku, a że byłem już w Polsce liczyłem na to, że uda mi się sprawę załatwić lokalnie. Napisałem do polskiego serwisu, do amerykańskiego serwisu i do amerykańskiego sklepu, w którym dokonałem zakupu.
@neversaid: Już jest w Fielmannie. Każde uszkodzenie mechaniczne oprawki robią na gwarancji. Nie musisz mieć paragonu, bo mają Cie w komputerze, dostajesz SMS jak możesz odebrać zamówienie. A ja ostatnio po reklamcji szkieł dostałem drugie ubezpieczenie na całe okulary. Za darmo.
Abstrahując od tekstu; jeśli chodzi o optyka - ja też korzystam z usług lokalnego i przez moment nie pomyślałem o tym, żeby iść po okulary do galerii handlowej (może to dlatego, że chyba nie ma naprawdę dobrej sieciówki w tej branży). Pamiętam jak moja Mama miała problem z oprawkami, którego nie dało się rozwiązać przez naprawę. Krótka rozmowa i propozycja wymiany na DOWOLNE inne oprawki w salonie (pomimo, że te wadliwe nie
Problem schodzenia lakieru z oprawek czy złuszczania się to najnormalniejsza rzecz. VE miało rację mówiąc o PH. Niestety niektóre osoby mają na tyle kwaśny pot, że wyżera on części lakierowane. Często spotykam się z tym u siebie w pracy. U mnie wygląda to tak, że dzwonię do dystrybutora i na następny dzień mam gotowy bezpłatny element dla klienta. Niestety w sieciówkach są głupie procedury, których pracownicy muszą się trzymać. Lokalny optyk załatwi
Kupiłem okulary słoneczne Solano, do nich wprawiono mi szkła słoneczne korekcyjne. Zakładając je w pewien gorący dzień pękły mi przy nosku i wypadło szkło.
Zaniosłem do nich i mówię, że nie usiadłem, nie podeptałem - pękły jak ubierałem. Przyjęli reklamację, dzwonią po 2 dniach z informacją, że mają takie oprawki w salonie i mi wymienią.
Wystarczyło, że przekalkulowali - wysyłka w dwie strony kurierem przewyższyła
@boobass: Oni nie poniesli dodatkowych kosztow. Wystarczyl jeden telefon do dystrybutora i paczka z nowa sztuka byla u nich. Twoj uszkodzony egzemplarz pojedzie przy najblizszej wizycie przedstawiciela handlowego w druga strone. Ale licza sie dobre checi. Zawsze robie tak samo :)
Komentarze (64)
najlepsze
Serwis w Polsce:
Ja kupiłem tam okulary z jakimis super szkłami za 200zł, które okazały się plastikami i po roku używania są całe porysowane.
Kupiłem okulary słoneczne Solano, do nich wprawiono mi szkła słoneczne korekcyjne. Zakładając je w pewien gorący dzień pękły mi przy nosku i wypadło szkło.
Zaniosłem do nich i mówię, że nie usiadłem, nie podeptałem - pękły jak ubierałem. Przyjęli reklamację, dzwonią po 2 dniach z informacją, że mają takie oprawki w salonie i mi wymienią.
Wystarczyło, że przekalkulowali - wysyłka w dwie strony kurierem przewyższyła