@Jin: przejazd musi być zamknięty kilka minut wcześniej a maszynista nie miał by jak sprawdzić czy technika nie zawiodła, to jest robota dla człowieka jak na moje tyle że jeden dróżnik może mieć monitoring na wiele przejazdów a nie jak to dziś że pilnuje tylko jednego
@GwaltowneWypaczenieCzasoprzestrzeni: Lepiej żeby przyszli kierowcy niż maszynista, które pojedzie mimo tego iż nie będzie kontaktu z dróżnikiem. W każdym razie przy opuszczonych szlabanach szybciej by to załatwili kierowcy...
Artykuł bardzo nierzeczowy. Co ma dróżnik przejazdowy do podawania sygnałów na semaforach? W treści dalej jest już dyżurny ruchu. To w końcu dróżnik czy dyżurny ruchu? Żenujący artykuł. Kiedy w końcu redakcje prasowe będą zatrudniać albo przynajmniej korzystać z usług osób zawodowo związanych z danym środowiskiem?
@gresiu12: z tego, co się orientuję to zawsze człowiek jest najsłabszym ogniwem wszelkich systemów informatycznych. Coś nawet słuchy już chyba chodziły, że w Fukushimie przyczyną był błąd człowieka. To by było tak samo jak Czarnobyl i wieeeele wiele innych. W takich systemach masz najwyższą jakość i dbałość o bezpieczeństwo. Wszystko zdublowane, tak że cokolwiek zawiedzie to awaryjny mechanizm zadziała.
Maszynista nie mógł się doczekać sygnału do jazdy.
(...)kolejnej tragedii na kolei. Mogło do niej dojść przez dyżurnego ruchu, który nie zamknął przejazdu kolejowego w miejscowości Chorągiewka pod Toruniem
Może się nie znam, ale jak pociąg nie jedzie to nie ma prawa rozjechać kogoś na przejeździe kolejowym. Kto te artykuły pisze...
Prawie zawsze jak przejeżdżam przez strzeżony, na podniesionych szlabanach i oczywiście rozglądam się zanim wjadę tak jak i na niestrzeżony, bo gówno mi mówią te podniesione szlabany, ewentualni pasażerowie ze zdziwieniem: - po co się rozglądasz, przecież podniesiony szlaban?!
No żesz. Aż ciężko mi pojąć jak można być takim idiotą, żeby swoje życie kłaść w ręce jakiegoś gienka, który może sobie właśnie kimać na kacu albo nawet nie żyć bo go akurat
Komentarze (35)
najlepsze
Dziwne że są chętni wykonywać tak odpowiedzialną pracę za tak śmieszne pieniądze.
Może się nie znam, ale jak pociąg nie jedzie to nie ma prawa rozjechać kogoś na przejeździe kolejowym. Kto te artykuły pisze...
No żesz. Aż ciężko mi pojąć jak można być takim idiotą, żeby swoje życie kłaść w ręce jakiegoś gienka, który może sobie właśnie kimać na kacu albo nawet nie żyć bo go akurat