Nie ma co tutaj porównywać ale nie raz widziałem podobne pomysły w grach flashowych. Tzn. można było obrać płaszczyznę wokół osi Z (pionowej) i przeskakiwać sobie. Jak znajdę linka to podam.
@ZielonyGandziownik: Pomysł z perspektywą nie jest nowy. Gry, które przychodzą mi na myśl, które stosują podobne rozwiązania to Blueprint3D na ios oraz taka gierka na PS3 w której kontrolerem move steruje się źródłem światła. Jednak pomysł, by jednocześnie użyć 2D i 3D - świetny. Choć przydała by się tej grze ręka artystów, jak ludzi z Valve albo twórcy Braid czy Limbo. Na razie grze brakuje "tego czegoś" co by sprawiło że
Poza tym ta gra jest banalna do zrobienia jak się pomyśli, wystarczy zrobić zwykłe korytarze 3d po których da się chodzić i dać możliwość zrobienia screenshota w dowolnym momencie, a następnie traktowanie tego screenshota jako mapy 2d (można zwyczajnie rozpoznawać po kolorach pikseli)
Wbrew pozorom można tę grę zrobić dosłownie bez znajomości podstaw matematyki
Komentarze (71)
najlepsze
Chyba raczej nielogicznych :P
Dodałem do powiązanych.
Grafika też nie zachwyca więc żaden "przełom"
Poza tym ta gra jest banalna do zrobienia jak się pomyśli, wystarczy zrobić zwykłe korytarze 3d po których da się chodzić i dać możliwość zrobienia screenshota w dowolnym momencie, a następnie traktowanie tego screenshota jako mapy 2d (można zwyczajnie rozpoznawać po kolorach pikseli)
Wbrew pozorom można tę grę zrobić dosłownie bez znajomości podstaw matematyki
Trailer: http://www.youtube.com/watch?v=zT2VlffrSMg .
Mam nadzieję, że wyjdzie w tym roku wersja finalna.
Dla tych którzy chcą się zapoznać z grą polecam stare demo z czasów gdy gra nazywała się "Hazard - The Journey of Life": http://www.fileplanet.com/204630/200000/fileinfo/Unreal-Tournament-3---Hazard:-The-Journey-Of-Life
Od tamtego czasu sporo się zmieniło, ale demo daje jakiś przedsmak tego czego (nie)można się spodziewać.