Witam
Chciałbym opisać strasznie irytujące zachowanie Orange.
Mianowicie pewnego dnia przyszedł mi sms, że włączą mi usługę HALO GRANIE w promocji na miesiąc za darmo. Jak jej nie chce to miałem im wysłać smsa o treści STOP. Pomyślałem, że to jakaś ściema i olałem.
Po jakimś czasie od rodziny i znajomych dowiedziałem się, że jak dzwonią do mnie to gra im jakaś śmieszna muzyczka. Jak można się domyślić bardzo mnie to wnerwiło ale olałem to bo myślałem, że to jest darmowe a nie chciało mi się kombinować żeby to wyłączyć.
Ostatnio dostałem smsa od operatora o treści "Za 3 dni przedłuzymy Ci działanie usługi. Aby korzystać dalej z usługi pamiętaj o doładowaniu konta" dotarło do mnie wtedy, że operator pobiera sobie opłatę za tą gównianą muzyczkę której w ogóle nie chciałem! Biorą sobie 2zł!!!
Jak można postępować w ten sposób? Jak tylko skończy mi się umowa to zmieniam operatora.
Trzeba molochowi uświadomić, że NIE może sobie robić wszystkiego co mu się podoba.
Łatwo sobie wyobrazić ilu nieświadomych ludzi traci 2 zł miesięcznie za coś czego nie potrzebują.
Proszę o WYKOP bo inaczej z nimi walczyć się nie da.
Wielu ludzi burzy się o to na forum orange już od 2011 roku a oni sobie z tego nic nie robią...
//www.orange.pl/kid,4000377843,id,317700034,title,Granie-na-czekanie,forumthread.html
//www.orange.pl/kid,4002278347,id,123500052,title,Halo-nbspstrongGraniestrongnbsp-skarga,forumthread.html
WYKOP!!!
ps. usługę można wyłączyć logując się na stronie
//halogranie.orange.pl lub wysyłając SMSa o treści WYLACZ na nr 3333 (sms jest bezpłatny)
Komentarze (171)
najlepsze
@iryss: a jak mówią oddaj pierworodnego syna to oddaj.
To ty baran jesteś, skoro na własne życzenie to olałeś. A ja np umowę przedłużyłem u nich wczoraj i równie dobrze mogę zrobić na ten temat osobny wykop informujący jaka to nie była zajebista decyzja - tylko po co, skoro każdy sam potrafi dobrać to, co dla niego jest lepsze i każdy sam decyduje za siebie. A jak się olewa, to później takie kwiatki wychodzą.
@sylwke3100: Ile płacisz miesięcznie?
- komplikują życie klientom;
- wyobraź sobie, że moja babcia z dziadkiem nie potrafią pisać sms i takich ludzi jest więcej.