Cześć, czasem przeglądając wykop spotykam akcje typu "dobra firma", gdzie dostajecie coś w ramach rekompensaty etc. Toskłoniło mnie do następującej historii.
16 kwietnia kupiłem w Netto gumy orbit (zielone [spearmint]), paczka 25 drażetek. Po rozpakowaniu były strasznie twarde i nie było to winą przechowywania paczki w chłodnym miejscu. Nie były twarde jak cukierki "szklaki", ale jak na gumy były zbyt twarde. Na opakowaniu widniał napis "NEW". Pewnie nowa receptura myślę sobie, ale postanowiłem napisać maila do Wrigley Poland (producent gum orbit).
Zapytałem czy to jakaś wadliwa partia czy po prostu nowa receptura. Wysłałem fotki opakowania i spisałem numery partii.
Otrzymałem odpowiedź:
Panie ZZZZZZZZ,
Bardzo dziękuję za skontaktowanie się z nami. Jest mi niezmiernie
przykro, że guma do żucia kupiona przez Pana był powodem
niezadowolenia. Pragnę jednak zapewnić, że firma Wrigley podejmuje
wszelkie starania, aby każdy produkt trafiał do naszych klientów w
możliwie najlepszym stanie. Z tego też względu jesteśmy Panu
wdzięczni za zwrócenie naszej uwagi na tę kwestię, gdyż utwierdza to
nas w przekonaniu o konieczności zachowywania ciągłej czujności,
dzięki czemu jesteśmy w stanie dostarczać możliwie najlepsze
produkty. W celu przeprowadzenia analizy i wyjaśnienia sytuacji,
potrzebujemy próbki i opakowania wadliwego produktu (który oczywiście
odbierzemy od Pana na nasz koszt). Uprzejmie proszę o informacje kiedy i
**jak mogę się z Panem skontaktować. **
Jeszcze raz chciałabym podkreślić ubolewanie nad zaistniałą
sytuacją i zapewnić Pana, że dołożymy wszelkich starań, aby ją jak
najszybciej wyjaśnić.
pozdrawiam
Katarzyna R.
Specjalista ds. Sprzedaży i Obsługi Klienta
(Customer Service Specialist)
Koniec cytatu
Podałem telefon i czekałem na odpowiedź
25 kwietnia zero odpowiedzi, napisałem jeszcze raz, bo jeśli moje ulubione gumy mają być tak twarde to przechodzę na winterfresh cassis(fioletowe).
Po wysłaniu maila mineło nie całe 30 minut, a Pani Katarzyna zadzwoniła do mnie i poprosiła o adres na który ma przysłać do mnie kuriera by odebrać gumy i wysłać coś w ramach rekompensaty.
Panie ZZZZZZZZZ
Dziękuję za informację. Zleciłam na jutro zarówno odbiór jak i
dostarczenie przesyłki od nas (dwa osobne zlecenia na podane poniżej
adresy). W przypadku problemów proszę o kontakt.
pozdrawiam
Katarzyna R.
Specjalista ds. Sprzedaży i Obsługi Klienta
(Customer Service Specialist)
Następnego dnia, kurier pzyjechał po gumy, a popołudniem ten sam kurier przyjechał z paczką.
Nie sądziłem, że to paczka od Wrigley Poland. Moje zdziwienie było nie do opisania gdy zobaczyłem co jest w środku.
//wrzucacz.pl/file/4651335460837
//wrzucacz.pl/file/2651335460955
20paczek - drażetek 25
20 małych paczek - drażetek
Ładny długopis i notes
Jeszcze raz dziękuje Wrigley Poland, nie sądziłem, że się to tak może skończyć :)
P.S. fotki nie chcą mi się załadować, musiałem wybrać zew. hosting. Nazw isko Pani Katarzyny skróciłem, by nie łamać regulaminu, bądź prawa.
Komentarze (19)
najlepsze
Czyli nie spodziewałeś się, że Wrigley Polska - producent gum, wsadzi do paczki... gumy?
Jaki nie na żuty człowiek, wtedy już wiedziałeś że coś dostaniesz