Oke, to napisze tu i zawołam wszystkich bo może będzie coś co uda mi się samemu naprawić bo w serwisach wiadomo jak to jest i w sumie jakieś słowo od właścicieli tego auta też się przyda ( ͡°͜ʖ͡°)
@ETplayer: ad.1 Na pewno nie ma to nic wspólnego z ABS, pójdź tropem kabli.
ad.2 Zakładając, że koła są wyważone prawidłowo możesz spróbować pojechać ustawić zbieżność (zwłaszcza jeśli jadąc na wprost trzymasz krzywo kierownicę). Jeśli nie to trzeba sprawdzić luzy na sworzniach i tulejach (wahacze przód)
ad.3 musiałbym się zastanowić
ad.4 inter cars tam jak wprowadzisz model i markę do strona zaproponuje Ci oleje. Nie bierz tylko tego "oryginalnego" GM, bo
ad.2 Zakładając, że koła są wyważone prawidłowo możesz spróbować pojechać ustawić zbieżność (zwłaszcza jeśli jadąc na wprost trzymasz krzywo kierownicę). Jeśli nie to trzeba sprawdzić luzy na sworzniach i tulejach (wahacze przód)
@Tallyn: Do tego niech sprawdzi ciśnienie o ile tego nie robił, bo to też może powodować taki problem ;)
ad.5 Sprawdź egr i sondę lambda
@Tallyn: Ja jak miałem uszkodzonego kata to też wyrzucało checka
@ETplayer: Jeszcze uzupełnię wypowiedź poprzedników co do punktu 2. Miałem taki sam problem i okazało się, że winą był wybity amortyzator. Komplet dobrych amortyzatorów na tył to 300 zł z robocizną. Na przód pewnie podobnie, ale nie powiem dokładnie, bo płaciłem za wymianę olejów, filtrów, amortyzatorów, rozrządu za jednym razem.
Miałem jeszcze problem z otwarciem maski. Coś z linką jest nie tak, ale dobrze że na jakimś forum znalazłem sposób, że jedna osoba ciągnie ten wihajster a druga dusi maske w dół i wtedy odskakuje i można otworzyć ;p
Jeszcze jedno pytanie. Poprzedni właściciel który oddał mi auto powiedział
@ETplayer: Na wyłączonym silniku podłącz szeregowo (między klemę a akumulator) miernik ustawiony na pomiar prądu stałego. Sprawdzisz wtedy jaki jest pobór prądu na na wyłączonym silniku, na włączonym nie próbuj mierzyć prądu bo uszkodzisz miernik, będzie gdzieś pewnie z 20mA ;) Możesz też sprawdzić czy alternator Ci dobrze ładuje. Odpalasz samochód i ustawiasz miernik na napięcie stale, następnie podłączasz równolegle miernik (do plusa i minusa). Napięcie ładowania powinno być gdzieś w
Nic nie robi mi tak dnia, jak małolaty, które myślały, że #tusk im da skrobanki na życzenie z NFZ, a ostatecznie nie mogą nawet kupić Monsterka (。◕‿‿◕。) #winatuska #bekazpo #energole #sejm
Ktoś ma? Mam kilka pytań
#opel #astra #astrag #motoryzacja
@escoban: @h3co1: @Endorfinek: @Tallyn: @enjoi:
Autko jak wspomniałem Astra G 98r. Diesel 2,0l 16V DI X20DTL
Od niedawna go mam i to co
ad.2 Zakładając, że koła są wyważone prawidłowo możesz spróbować pojechać ustawić zbieżność (zwłaszcza jeśli jadąc na wprost trzymasz krzywo kierownicę). Jeśli nie to trzeba sprawdzić luzy na sworzniach i tulejach (wahacze przód)
ad.3 musiałbym się zastanowić
ad.4 inter cars tam jak wprowadzisz model i markę do strona zaproponuje Ci oleje. Nie bierz tylko tego "oryginalnego" GM, bo
@Tallyn: Do tego niech sprawdzi ciśnienie o ile tego nie robił, bo to też może powodować taki problem ;)
@Tallyn: Ja jak miałem uszkodzonego kata to też wyrzucało checka
Miałem jeszcze problem z otwarciem maski. Coś z linką jest nie tak, ale dobrze że na jakimś forum znalazłem sposób, że jedna osoba ciągnie ten wihajster a druga dusi maske w dół i wtedy odskakuje i można otworzyć ;p
Jeszcze jedno pytanie. Poprzedni właściciel który oddał mi auto powiedział