Aktywne Wpisy
corvvus +50
To co napiszę, zapewne striggeruje wiele osób i zwyzywają mnie, ale wbijam ch*j w to.
Mam 25 lat, w zeszłym roku skończyłem studia. Pracowałem 3 miesiące po nich, teraz nie pracuję, więc można powiedzieć, że prowadzę #neet . Łącznie w swoim życiu przepracowałem może kilka miesięcy, całe studia dzienne nie pracowałem. Utrzymywali mnie rodzice, nie były to wielkie pieniądze, ale te 2, potem 3 tysiące zł miesięcznie pozwalały jakoś żyć. Miałem czas
Mam 25 lat, w zeszłym roku skończyłem studia. Pracowałem 3 miesiące po nich, teraz nie pracuję, więc można powiedzieć, że prowadzę #neet . Łącznie w swoim życiu przepracowałem może kilka miesięcy, całe studia dzienne nie pracowałem. Utrzymywali mnie rodzice, nie były to wielkie pieniądze, ale te 2, potem 3 tysiące zł miesięcznie pozwalały jakoś żyć. Miałem czas
Joxek +18
Jestem juz blisko 40tki (nie to nie będzie wpis jak w tym wieku zostać programista tylko refleksja -czytajcie dalej).
Jak byłem w technikum (nie związanym z #informatyka ) to czułem (zresztą taki był przekaz medialny) że #programowanie to przyszłość i dobre zarobki.
Chciałem to wykorzystać -mialem ogromny zapał- jednak ówczesne materiały na necie (mówimy o roku powiedzmy 2002) były delikatnie mówiąc skąpe (chyba że nie umiałem szukać). Nikt też z moim kumpli
Jak byłem w technikum (nie związanym z #informatyka ) to czułem (zresztą taki był przekaz medialny) że #programowanie to przyszłość i dobre zarobki.
Chciałem to wykorzystać -mialem ogromny zapał- jednak ówczesne materiały na necie (mówimy o roku powiedzmy 2002) były delikatnie mówiąc skąpe (chyba że nie umiałem szukać). Nikt też z moim kumpli
#3d #maya #grafika #grafika3d
przykład, zdjęcie, cokolwiek...
sorry symetria jeszcze
Do czasu wydania mayi 2014, modelowanie tam było średnie, toolkitem poprawili to.
Maya skryptowanie w Pythonie i MEL-u, dodatkowo ma lepsze narzędzia do animacji.
Rigowanie. proste obiekty max, trudne maya.
@squeezed: dotrwałem do 10 min,
Max czy Maya to programy standardowego wyboru. Zrobisz w nich wszystko, w jednym coś szybciej w drugim co innego. Jednym leży Maya, drugim Max, "nic nie zrobisz Bożenko"
Nie wiem
wut ?! xD
@ayasecon:
wut ?! xD
@areys: we wszytstkich programach teraz praktycznie możesz w Pythonie programować
Maya/Max/Modo/Cinema/pewnie we wszystkich bo to standar do animacji
Powiem ci o tak określ się czy chcesz modelować / animować / czy robić efekty specjalne
Czym jest modelowanie (to nic innego jak tworzenie przedmiotów punkt po punkcie np broni itp) wybierając to potem powinieneś się nauczyć texturować czyli nakładać "obrazki" na przedmioty które wymodelowałeś
Czym jest animacja (czyli wprawianie czegoś w ruch czy
Pisałem wyżej, że mayka ma lepsze narzędzia do animacji :)
Do gier:
Maya z nastawieniem na animacje ale też możesz modelować ale nie tak szybko jak w Maxie co nie znaczy że nie możesz zrobić tego samego w mayi gorzej jest w drugą stronę max nie ma takich dobrych narzędzie do animacji.
Zostają też takie softy do gier jak:
-Modo (bardzo dobry program do modelowania !) używany przy nowym Wolfenstanie
http://snefer.blogspot.se/2014/05/wolfenstein-new-order-artdump-part-1.html
-Lightwave bardzo