Wpis z mikrobloga

#ameryka #usa #oszukujo #pytanie #reklamacja #kiciochpyta #usairways

Orientuje się ktoś czy jest jakiś ostateczny termin na składanie reklamacji w USA?

Znacie jakieś strony gdzie ludzie pomagają w prawnych sprawach związanych z USA?

Przedstawię krótko sprawę:

1. 10.08.2014 kupiłem 2 bilety po 150$ jeden z lini US airways (wylot 3 września)

2. Około 20 zorientowałem się, że z konta zamiast 300$ zeszło 900, w tym 300 prawidłowo, a 600 jako blokada środków

3. w swoim banku odzyskałem 300$ (błąd banku) i dowiedziałem się ze linie USairways dwukrotnie wystosowały zapytanie o zapłatę (stad blokada 300, mój bank nic nie mógł z tym zrobić)

4. Napisałem do USairways poprzez formularz "refund request" wpisując dane biletów, opisałem cala sytuacje i żądałem odblokowania dodatkowej kwoty

5. Po długiej konwersacji mailowej nic nie wskórałem

6. 3 wrzesnia po 15h na lotnisku: dowiedziałem się, ze moje bilety zostały anulowane i nic nie mogą zrobić (jedynie sprzedać nowe bilety za 800$ jeden)

7. Straciłem dodatkowy dzień i 400$ na dotarcie do miejsca docelowego

8. Napisałem o sytuacji na lotnisku i że chce zwrotu za wszystko, odpisali żebym dał dowód blokady kasy

9. Około 10 września odzyskałem zablokowaną kwotę (po 30 dniach bez autoryzacji bank anuluje "transakcje" i kasa sama wraca), napisałem więc, że chce zwrot za same bilety...

10. ... i tutaj spotkała mnie niemiła niespodzianka: zwrot mi nie przysługuję, ponieważ bilety które kupiłem nie podlegały zwrotowi kasy

Teraz czekam na dowód z mojego banku apropo blokad i planuję wystosować jakieś pismo, najpierw ostatecznie do linii wraz z dowodem, jeśli to nie zadziała to do jakiegoś urzędu ochrony konsumenta czy nawet sądu- nie wiem tylko jak to wszystko się tam odbywa ;/

Za każda pomoc serdecznie dziękuje!