Wpis z mikrobloga

W londyńskim metrze daje się zauważyć atak wielu reklam instytucji charytatywnych. Oto niektóre z nich: 'Mamo, czy ja umrę?', 'Czy wyślesz lampkę solarną i rozświetlisz przyszłość dziecka?', 'Co 4 minuty w Azji i Afryce tonie dziecko. Wyślij smsa żeby nauczyć je pływać.' Nie zabrakło też reklamy dzieci głodnych.

A potem informacja, gdzie należy wysłać sms, żeby im pomóc.

Ciekawe, na ile im faktycznie pomagają.

#londyn #metro #ngo
  • 4
  • Odpowiedz
'Co 4 minuty w Azji i Afryce tonie dziecko. Wyślij smsa żeby nauczyć je pływać.'


@asique: Raz #!$%@?, że brak wody w Afryce, teraz że się topią. No niech się zdecydują, bo nie wiem czy dawać lajki na fb czy wysyłać smsy
  • Odpowiedz