Wpis z mikrobloga

Nawiązując do mojego wcześniejszego wpisu - trudno jest to zrobić, bardzo trudno. Rakieta albo skręca za wolno i skuteczność zyskuje dopiero powyżej kilometra, albo skręca jak p------a i zamiast lecieć prosto to leci wężykiem ;/

A miałem sobie to napisać i iść spać ;_;

#gamedev #blisherkodzi #unity3d
  • 13
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

@blisher: stary, gdybym tylko mógł, to bym Ci kodem rzucił bo miałem tam Ci ja wszystko (nawet od strony fizyki) spięte pięknie, a kod teraz do starej firmy należy i nic z nim nie robią, chlip.. ()
  • Odpowiedz
@blisher: logiki, rzecz jasna - takie rzeczy należy separować, jak wiadomo. co innego sterowanie na podstawie danych inputu, a co innego aplikacja odpowiednich sił.
  • Odpowiedz
@blisher: rakieta nie, ale interfejs sterujący już tak - nadal odseparowane od siebie systemy, które potrzebują odpowiedniego zaprogramowania by współdziałać.
  • Odpowiedz
trudno jest to zrobić, bardzo trudno. Rakieta albo skręca za wolno i skuteczność zyskuje dopiero powyżej kilometra, albo skręca jak p------a i zamiast lecieć prosto to leci wężykiem ;/


@blisher: tu? :<

jeśli to tylko socjalny sposób na komunikowanie postępu prac, to wybacz - nie znam się na tym, biorę treści zbyt dosłownie.
  • Odpowiedz