Wpis z mikrobloga

LAV-25 w progresie. Dodałem animację lufy, poprawiłem trochę wstrząsy i standardowo - cząsteczki trochę :P

W planach jeszcze ATGM i może jakiś karabin, ulepszenie stabilizatora (żeby działał z lekkim marginesem co by wyglądał bardziej realistycznie), zmiana wartości zawieszenia żeby fajniej wyglądało i potem jeszcze dym IR, czy tam jakieś dipole odbijające (chaff).

#blisherkodzi #unity3d #gamedev
  • 6
@blisher: 1. Animację cofnięcia lufy, a dokładniej wartość o ile się cofa, bierzesz z palca, czy jakieś dane specjalistyczne? ( ͡° ͜ʖ ͡°)

2. Będziesz poprawiał tekstury dymu itp.?
@sortris: Jak tylko znajdę wartości rzeczywiste to staram się z nich korzystać, z wyjątkami kiedy wpływają negatywnie na grę, np. zmieniłem prędkości niektórych pocisków bo wyglądały #!$%@?, albo np. zwolniłem prędkość rakiety, bo dym lecący za nią musiał generować setki tysięcy cząsteczek dymu na sekundę żeby nie było widać pojedynczych "chmurek".

Ale inne rzeczy np. prędkości maksymalne pojazdów, szybkostrzelności biorę z wiki albo dokumentacji technicznych