Wpis z mikrobloga

@borikossss: Części drogie, ale znajomy mechanik (wpis wyżej) powiedział, że da radę załatwić to i owo. Też zależy czy kupujesz zwykłą wersję czy NISMO. W 2005 wyszło fajne S-Tune, ale jest trochę droższy. Ogólnie wracając do części to polecam Ci ogarnąć mechanika stricte z Nissana, najlepiej ze znajomością paru osób w Japonii. We Wrocku mam takich dwóch. :)
  • Odpowiedz
@miniek91: ~72 420 km. :) Sprawdzone. Byłem osobiście sprawdzić i właściciela i samochód. Pojeździł nim trochę, potem zostawił kolekcjonersko (gdy przesiadł się na motor), ale potrzebuje kasy więc sprzedaje.
  • Odpowiedz
@BllackBerry: widzę wytarte siedzenia skrzynia i kierownica. Chyba że ktoś nieźle je katowal. Poszukaj sobie kolesia co sprowadza części z Japonii. Jak chcesz to w Brzegu byl/jest sklep co sprowadza części
  • Odpowiedz
@miniek91: no niestety tak. Ale na wszelkie mody, tapicerki, przeróbki mam w kieszeni kolejne 30 tysięcy złotych. Jak byłem mniejszym człowiekiem zawsze chciałem mieć ten samochód - teraz jest okazja. Następnym moim celem jest Skyline'a. Kasę już zacząłem oszczędzać i nie jest tak źle. Gdzieś za rok, może półtora - kto wie. :D
  • Odpowiedz
@BllackBerry: Tak, ale pisali że są spore różnice w zawieszeniu i heblach które niekoniecznie zamiennie pasują. Ponoć też w seryjnym USA są gorsze spawy w budzie, żeby były takie same jak w EU trze brać pakiet NISMO. Ciekaw jestem jak na prawdę ze strony użytkownika takiego us-spec wygląda jazda w europie.
  • Odpowiedz