Wpis z mikrobloga

Może ktoś pracuję jako sprzedawca w salonie samochodowym albo wie jak odpowiedzieć na następujące pytania (tak żeby to miało ręcę i nogi :)):

◦Do końca tygodnia zostały dwa dni, a Pan/Pani wykonała plan sprzedażowy w 50% – w jaki sposób chce Pani osiągnąć 100%?

◦Jak zamierza Pan/Pani postępować z trudnym klientem, który w ramach powiększenia swojej floty pojazdów chce kupić 10 samochodów?

◦W jaki sposób przyczyni się Pan/Pani do wzrostu obrotów w naszym salonie?

#pytanie
  • 13
  • Odpowiedz
@dropsky: jeżeli to zadania do wykonania w ramach rekrutacji, to osoba która aplikuje na to stanowisko i wie co robi, poradzi sobie z tymi pytaniami, w innym wypadku to będzie oszustwo
  • Odpowiedz
@dropsky:

1. Wprowadzić promocję w uzgodnieniu z kierownictwem, zaproponować darmowe dodatki, obdzwonić stałych klientów ?

2.Idiotyczne pytanie. Chce kupić, to nie jest trudny.

3. Idiotyczne pytanie. Swoją zajebistą osobą, umiejetnosciami sprzedazowymi, duzym biustem, lizaniem dupy, daj cokolwiek pytanie otwarte mozna lac wode.
  • Odpowiedz
@dropsky: 1) Jesli plan sprzedazy ustalany jest na cały miesiąc, to nie powinnaś dopuścić, żeby dwa dni przed był tylko na poziomie 50%

2) klient, a przede wszystkim KLIENT FLOTOWY - nie jest trudnym klientem

3) nie wiem, nie znam Cię (masz jakieś kwalifikacje?, wyróżniasz się czymś?)
  • Odpowiedz
@mar-ta:

1) Jesli plans przedazy ustalany jest na cały miesiąc, to nie powinnaś dopuścić, żeby dwa dni przed był tylko na poziomie 10%


Jak Ty czytałaś te pytanie? O.o Raz, że jest napisane, że zostało 50%, dwa jest napisane, że 'do końca tygodnia zostało...' więc wiadomo, że chodzi o tydzień
  • Odpowiedz
@PanBulka: Czytałam, nie wydaje mi się, żeby plan sprzedaży był ustalany na 7 dni.... Minimum na miesiąc, jak i nie na kwartał. Jak ktoś nie pilnuje swojego planu sprzedaży, to znaczy, że #!$%@? się przez caly czas. W 2 dni nie zrobic połowy tego, co miał zrobić w 1 miesiąc.
  • Odpowiedz
@dropsky: