Aktywne Wpisy
ZnUrtem +16
#perfumy
Następuje próba rozebrania Creed Aventus z baniaka o nowej pojemności 490 ml (dotychczas 500 ml). Być może ze zmianą litrażu poszła zmiana formuły i poprawiły się parametry? (⌐ ͡■ ͜ʖ ͡■) ¯\(ツ)/¯
Potrzeba chętnych na min. 400 ml i zamawiam wiaderko w StylSopot. Z racji sporej ilości soku odlewam od min. 10 ml co by mieć mniej roboty. Aha, prośba o przemyślane i wiążące deklaracje bo do "zamrożenia" jest 3,5 k.
Umownie zbieram chętnych do wtorku - jeśli się nie uda #rozbiorka należy uznać za anulowaną :(
Creed Aventus w
Następuje próba rozebrania Creed Aventus z baniaka o nowej pojemności 490 ml (dotychczas 500 ml). Być może ze zmianą litrażu poszła zmiana formuły i poprawiły się parametry? (⌐ ͡■ ͜ʖ ͡■) ¯\(ツ)/¯
Potrzeba chętnych na min. 400 ml i zamawiam wiaderko w StylSopot. Z racji sporej ilości soku odlewam od min. 10 ml co by mieć mniej roboty. Aha, prośba o przemyślane i wiążące deklaracje bo do "zamrożenia" jest 3,5 k.
Umownie zbieram chętnych do wtorku - jeśli się nie uda #rozbiorka należy uznać za anulowaną :(
Creed Aventus w
Nighthuntero +447
Ma może ktoś pojęcie dlaczego tak się dzieje jak na filmiku?
Zacząłem się uczyć VCL i piszę prostą grę ala tank na pegasus.
Chciałbym, żeby czołg zmieniał orientację przy zmianie kierunku jazdy.
W tej funkcji odczytuję ostatnio wciśnięty przycisk:
void __fastcall TForm1::FormKeyUp(TObject *Sender, WORD &Key,
TShiftState Shift)
{
ostatni = Key;
if(Key == VKUP) ruchWgore->Enabled = false;
if(Key == VKDOWN) ruchWdol->Enabled = false;
}
w tej zaś ustawiam, aby wykonał się Flip() po odpowiednim ifie:
void __fastcall TForm1::FormKeyDown(TObject *Sender, WORD &Key,
TShiftState Shift)
{
if(Key == VKUP)
{
if(ostatni==VKDOWN)
{
Flip(czolgPion);
}
ruchWgore->Enabled = true;
}
if(Key == VKDOWN)
{
if(ostatni==VKUP)
{
Flip(czolgPion);
}
ruchWdol->Enabled = true;
}
}
W momencie, kiedy raz przycisnę strzałkę w górę bądź w dół i zrobię malutką przerwę w następnym naciśnięciu przycisku wszystko działa tak jak powinno, co widać w pierwszej części filmiku. Kiedy jednak wcisnę strzałkę i trzymam ją bez przerwy, to po jakimś czasie czołg wariuje i zmienia orientację ciągle, co widać na drugiej części filmiku.
Ma ktoś jakieś rady apropo tego?
#programowanie
Albo c#
W sumie cos, co w przyszlosci pozwoli programowac na urzadzenia mobilne nie jest zlym pomyslem. A opanowanie javy, c#, c++ to potem juz latwo inne rzeczy ogarnac, w miare potrzeb.