Wpis z mikrobloga

zastanawiam się nad kupnem roweru. Problem polega na tym że moja ostatnia styczność z rowerem to był chyba mój rower z komunii:D nie znam się nic a nic na rzeczy, a jedynie teraz chcę kupić ze względu na prawdopodobne obniżki po sezonowe. Co polecicie? kolarka czy coś innego?

#rower #pomocy #problemypierwszegoswiata
  • 27
  • Odpowiedz
@gaska: biegam dość regularnie od jakiegoś już czasu i zastanawiam się nad lekkim urozmaiceniem: i po to mi właśnie rower. regularnie 2-3 razy w tygodniu bym jeździł po szosach. a ile kilometrów to już nie mam pojęcia bo nie wiem jak z formą stoję. cenowo tak do 2500 chyba. oczywiście mówimy tu w granicach rozsądku. oczywiście czym tańszy tym też lepszy;) przy okazji dojazdy do pracy
  • Odpowiedz
@Mr_Swistak: Też chciałbym kupić rower i mam tak samo jak Ty - stycznosc z rowerem to rower z komunii ;) Myslę o jakimś rowerze górskim z Decathlonu, najlepiej aluminiowa rama, zeby codziennie lub co drugi dzien pojezdzić. Caly dzien za biurkiem poskutkuje ogromnym brzuchem (a juz teraz mam mala oponke i chce ja zrzucic :) ) ( ͡° ͜ʖ ͡°)
  • Odpowiedz
@Arathron: haha widzę podobna sytuacja;) zacznij biegać cudowna sprawa. po pierwszym tygodniu dziewczyna już pytała się czy coś zrzuciłem bo wyglądałem znacznie lepiej. no jak patrze po necie to rower górski bym odpuścił. lepiej kolarka lub miejski.

@cyberyna: co?:D
  • Odpowiedz
@Mr_Swistak: Taak, biegalem przez chwile, okupilem sie w buty, spodenki, koszulki! ale teraz nie biegam :p musze do tego wrocic i zrobię to w najblizszym czasie :) ale rower tez by sie przydal, chociazby na wycieczki z rozowympaskiem ;) kolarki raczej nie chce, nie podoba mi sie, a miejski.. z koszyczkiem.. wydaje mi sie taki.. dorosly.. :p a ja mam 23 lata :p jak sie pojawi dziecko to wtedy zmienie
  • Odpowiedz
  • 0