Wpis z mikrobloga

@manny_lanny: wygląd GTR >>>> LFA ;d btw ciekawe ile sztuk gtr można kupić za kase na jedno LFA, pamiętam że w top gear kiedyś mówili cene to była totalnie z kosmosu zwłaszcza w porównaniu do osiągów w tym przedziale cenowym.
  • Odpowiedz
Po premierze LFA = ~375k $, Ferrari 458 = 237k $ ( ͡° ͜ʖ ͡°), GTR = 103k $ nie przesadzajmy że włókno węglowe takie drogie. Przy LFA japonczycy po prostu ostro zaszaleli z badaniami rozwojem, wszelkimi nowinkami etc. stad tez i odplyneli z cena. Aktualnie cena LFA juz jest na poziomie F 458 ale przy takim pułapie cenowym sa inne ciekawsze auta :P
  • Odpowiedz
@manny_lanny: ciekawe czy to byl w miare ciagly proces czy po prostu kilkukrotnie restartowany projekt ew. dziedziczacy jakies tam szczatki poprzednich wersji, bo az tak duzo czasu to sie nie chce wierzyc ;d

Np. 0-100 przeciwko gtr wypada minimalnie gorzej ale po przejechaniu 1/4mili minimalnie z nim wygrywa. Tak teraz ogladam nagrania z udzialem LFA i fajnie brzmi ten silnik, dosc nietypowo.
  • Odpowiedz
nieee bardziej ma wplyw to jakie obroty osiaga silnik, np. "Moc maksymalna: 560 KM przy 8700 obr/min"


@UczciwyCygan: jedno wynika z drugiego - większy silnik bez turbodoładowania będzie przeważnie brzmiał lepiej niż mniejsza, doładowana jednostka a układ cylindrów i to jakie motor osiąga obroty również nie pozostaje bez znaczenia
  • Odpowiedz