@manny_lanny: wygląd GTR >>>> LFA ;d btw ciekawe ile sztuk gtr można kupić za kase na jedno LFA, pamiętam że w top gear kiedyś mówili cene to była totalnie z kosmosu zwłaszcza w porównaniu do osiągów w tym przedziale cenowym.
Po premierze LFA = ~375k $, Ferrari 458 = 237k $ ( ͡°͜ʖ͡°), GTR = 103k $ nie przesadzajmy że włókno węglowe takie drogie. Przy LFA japonczycy po prostu ostro zaszaleli z badaniami rozwojem, wszelkimi nowinkami etc. stad tez i odplyneli z cena. Aktualnie cena LFA juz jest na poziomie F 458 ale przy takim pułapie cenowym sa inne ciekawsze auta :P
@manny_lanny: ciekawe czy to byl w miare ciagly proces czy po prostu kilkukrotnie restartowany projekt ew. dziedziczacy jakies tam szczatki poprzednich wersji, bo az tak duzo czasu to sie nie chce wierzyc ;d
Np. 0-100 przeciwko gtr wypada minimalnie gorzej ale po przejechaniu 1/4mili minimalnie z nim wygrywa. Tak teraz ogladam nagrania z udzialem LFA i fajnie brzmi ten silnik, dosc nietypowo.
nieee bardziej ma wplyw to jakie obroty osiaga silnik, np. "Moc maksymalna: 560 KM przy 8700 obr/min"
@UczciwyCygan: jedno wynika z drugiego - większy silnik bez turbodoładowania będzie przeważnie brzmiał lepiej niż mniejsza, doładowana jednostka a układ cylindrów i to jakie motor osiąga obroty również nie pozostaje bez znaczenia
Wiadomo bylo ze duzych szans nie ma civic czy impreza przy gtr ale mimo wszystko fajnie sie oglada ;) cisnie te auta jak chce.
#carboners #nysa #nissan #nissangtr #wyscigi
@UczciwyCygan: no nie bardzo #bojowkahondynsx
No raczej nie.
Np. 0-100 przeciwko gtr wypada minimalnie gorzej ale po przejechaniu 1/4mili minimalnie z nim wygrywa. Tak teraz ogladam nagrania z udzialem LFA i fajnie brzmi ten silnik, dosc nietypowo.
@UczciwyCygan: jedno wynika z drugiego - większy silnik bez turbodoładowania będzie przeważnie brzmiał lepiej niż mniejsza, doładowana jednostka a układ cylindrów i to jakie motor osiąga obroty również nie pozostaje bez znaczenia