Wpis z mikrobloga

Mirki właśnie przyszła mi #!$%@? pamięci 64GB Samsunga z tej aukcji: http://www.aliexpress.com/snapshot/6198152963.html

Pierwsze co zrobiłem odpaliłem h2testw i się okazało, że pamięc ma 7,8GB, a reszta danych jest "corrupted". Po pierwsze

post jako przestroga żeby nie kupować u tego myfrienda, a druga sprawa to pytanie, bo jeszcze nie otwierałem dispute:

otwierać czy pisać do myfrienda i poczekać co zaproponuje ? A jak dispute to full refund bez odsyłania ? (wartość towaru

podobna do kosztów wysyłki)

#aliexpress
  • 14
@Angel_of_death: Mądry Polak po szkodzie, feedbacki same pozytywne miał dodatkowo składłem

zamówienie ze zniżek z wyprzedaży sierpniowej, tak czy siak ponawiam pytanie, co w takim wypadku najlepiej

począć, od razu dispute czy się dogadywać ?
@westsajd: @Improssible: @grave: @szczurek_be: @WatchYourBack: wołam wszystkich informacyjnie: my friend zaakceptował dispute, taką wiadomość wysłał: "dear friend, i am sorry for this, and thanks for your feedback. have section cards appear problem. i had give you do refund. thanks for your understanding. thank you.". Biedaczek sprzedaje dobre pamięci i akurat trafiła mu się walnięta seria ^^, moje pytanie: po ilu dniach hajs wraca na konto/kartę ?