Wpis z mikrobloga

#gamedev #blisherkodzi #unity3d

Klik

Sterowanie:


mysz/strzałki - roll, pitch (pochylenie)


Q - oznaczenie celu (dla strzelca)


F - strzał z działka


X - flary (narazie dla picu)


E - wł/wył silnika


R - restart


C - zmiana kamery


Z - odwrócenie pionowej osi


1-3 zmiana broni


Konstruktywna krytyka/uwagi mile widziane
  • 13
@blisher: jeśli można to jakąś muzyczkę możesz dodać ( ͡° ͜ʖ ͡°) coś w klimacie tego

p.s. wiem że to może być dużo ale po prostu lubię Apache :)
@blisher: daj regulację czułości myszki i możliwość zamiany sterowania skręcaniem. Dla mnie np. bardziej intuicyjne byłoby rollowanie klawiszami A i D, a obracanie myszką. Plus przydałby się jakiś HUD z wkomponowaną klawiszologią.
A mógłbyś dodać Screen.lockCursor? Byłoby wygodniej sterować, bo na razie to kursor ucieka poza ekran gry :P

A i jeszcze jedna sprawa, czy tylko u mnie po naciśnięciu TAB gra spowalnia?
@blisher: ok, z moich uwag: strasznie nieintuicyjny widok z boku - preferowałbym widok znad helikoptera, bo ciężko się "wczuć w postać", seriously.

EDIT: aaaa, tam jest zmiana kamery :D
@matt881:

1. dodałem lockCursor, nie wiem czemu w WebPlayerze nie działa

2. Nie, takie robocze slo-mo do debugowania i obserwacji różnych rzeczy zrobiłem, ale nie musicie o tym wiedzieć :)
@blisher: po rozpracowaniu przycisku mechanika elegancja, poza samym strzelaniem - zaznaczam cel, ale F sluzy tylko do dzialka, zas LPM nie robi nic, co normalnie sugeruje trigger aktywnej broni, tj. rakiety :)
@blisher: Ogólnie to już chyba nie ma się do czego przyczepić, bo jeżeli twoim założeniem było stworzenie arkadowego heli to chyba jedyne co zostało ci do ukończenia to sama zawartość gry jak levele, misje itd.

Z takich dodatkowych możliwości można byłoby też ustawić dla flar taki cooldown, ażeby było trudniej dla gracza uniknąć strącenia przez rakiety. W sumie dla rakiet też, żeby nie było takiego spamu strzelaniem.

Ogólnie masz jakieś założenia,
co zostało ci do ukończenia to sama zawartość gry jak levele, misje


@matt881: Mam już parę pomysłów, właściwie jest tego od #!$%@? roboty, a planowałem jeszcze zrobić misje odrzutowcem, a może nawet na ziemi jakimiś czołgami

cooldown


Cooldown już jest, tylko trzeba te bronie upakować w jakieś magazynki (rakiety np. po 19 bo tyle mieści wyrzutnia)

Ogólnie masz jakieś założenia, ukończenie gry do jakiegoś stopnia, czy też jest to demówka?


Założenia