Wpis z mikrobloga

Mirki, mam poważny problem. Wpłacając dzisiaj 1100 pln we wpłatomacie sieci #euronet , wpłatomat się zawiesił, po czym wyskoczł komunikat że pieniądze zostały zatrzymane, proszę skontaktować się z bankiem , nie otrzymałem potwierdzenia, kartę zwrócił. Komunikat wyświetlał się przez około 5 sekund, po czym nagle zaczął działać ponownie. Mając jeszcze 100 zł w portfelu postanowiłem wpłacić i sprawdzić czy działa, i tą wpłatę zaakceptował, dostałem potwierdzenie i wszystko git. Zadzwoniłem do obsługi sieci euronet, wypytali o numer karty, godzine transakcji, nominały w jakich wpłacałem gotówkę, reklamacja została przyjęta, czas oczekiwania ~~15 dni roboczych. I co teraz? Nigdy nie miałem problemu z wpłatomatem,wpłacałem nie raz większe kwoty i nie było problemu. Czy ktoś miał podobny problem ? Dodam że mam konto w #tmobileuslugibankowedostarczaneprzezaliorbank

#aliorsync #mbank #wplatomat #banki #problem
  • 11
  • Odpowiedz
@pampuszek: kiedyś miałem taką sytuację w ING i ich wpłatomacie. U mnie kwota mniejsza - 20 zł.

Placówka była jeszcze otwarta, podszedłem, złożyłem reklamację i w ciągu 3-4 dni miałem uznanie na koncie z tytułem "reklamacja xyz". Ponoć te zgłoszenia są traktowane priorytetowo.

Jak to sprawdzają? Gotówka jest zliczana raz na jakiś czas i jakakolwiek nadwyżka to powód do podejrzeń - szukają reklamacji, zgłoszeń. Jeśli kwoty się zgadzają - rozwiązują problem.
  • Odpowiedz
@pampuszek: ja usłyszałem, że na reklamację mają do 30 dni (standard), ale przy tych sprawach (ile się ich zdarza w takim razie?) mają priorytet i załatwiają to tak szybko jak się da.

Zliczają pewnie jak wpłatomat zbliża się do zapełnienia.
  • Odpowiedz
@pampuszek: Miałem ostatnio trochę podobny problem ale z bankomatem a nie wpłatomatem.

Głównie chodzi o to, że w przypadku kiedy np. bankomat nie wypłaci Ci pieniędzy i wypluje błąd a z konta zniknęły środki to są dwa wyjścia:

1. Albo środki są zablokowane na koncie i nie poszły dalej i wtedy sprawą zajmuje się Twój bank

2. Albo środki poszły do zaksięgowania i wtedy Twój bank nie może nic zrobić. Wtedy
  • Odpowiedz
@Vojak: No właśnie na końcu rozmowy z serwisem euronet zapytałem konsultanta, czy muszę się jeszcze kontaktować z bankiem, ponieważ wyświetlił się wyraźny komunikat, żeby skontaktować się z bankiem, powiedział że już nie ma takiej potrzeby...

mam nadzieje że wróci, bo dla mnie to nie mała kwota...
  • Odpowiedz