Wpis z mikrobloga

@SUQ-MADIQ: @michuck:

ja się zastanawiam co mi da więcej frajdy, bo w zimę zaczynam poszukiwania 125. Bo w sumie lubię z---------ć (:)), ale jak ostatnio skuterem zapuściłem się w lasy to też fajna zabawa jest. Człowiek dylemat ma, bo trzeba będzie wybrać jedno kosztem drugiego :|
  • Odpowiedz
@maciekawski: Też n--------e skuterem po lasach.

Powiem Ci tak, wszystkie 125 4t mają tą samą moc, wybierz taką, która będzie cieszyć twoje oko.

Ja wole asfalt ale gdybym miał gdzie jeździć to kupiłbym jeszcze enduro.
  • Odpowiedz
@maciekawski: Ja nastawiłem się na kupno motocykla, ale pod motocross - budują tor 10km ode mnie. Enduro mnie nie jara, ale póki co trzeba się trochę podszkolić bo każdy wyjazd to jakaś zajawka/trening. :-)

Jeżeli chodzi o 125 to masz pole do popisu, zależy czy chcesz fullcrossa, czy typowo pod enduro - wtedy DT 125, EXC 125. :-P
  • Odpowiedz
@michuck: @SUQ-MADIQ: no właśnie kurde mam dylemat tutaj. Bo chciałbym mieć 2 na różne wypady ale niestety mnie nie stać.

Jeśli miałbym kupować to raczej 2T, czterosuw to ostateczność - jedyna Yamaha XT :) Z dwusuwów rozważam sporo pozycji: Yamahę DT, Kawasaki KLX, Yamahę TDR, Aprilię RS. Coś tam jeszcze było, nie pamiętam nazwy. Fajno by było się wybrać tym na jakąś dłuższą podróż (zdziwienie? ostatnio skuterem zrobiłem
  • Odpowiedz
@SUQ-MADIQ: YBR125 wciąż jest w sprzedaży, teraz w bardziej odpustowej wersji custom.

Te nowe, co mają 15KM kosztują znacznie więcej niż pozostałe, więc słabszych też nie brakuje, np, Romet.

CBT? Compulsory Basic Training w UK? Ja robiłem prawko na podobnie mocnej Yamasze TW125.
  • Odpowiedz
@SUQ-MADIQ: Chyba musiałbyś wszystko przełożyć, chyba nie jeśli myślisz że przeniesienie napędu obliczone na 15KM poradzi sobie z 43KM.

Co najwyżej silnik z Duka 200 by się nadał, choć pewnie ciężko go dostać.
  • Odpowiedz