Wpis z mikrobloga

#laptop #laptopy #gorzkiezale #pc #pcmasterrace

Dwa miesiące temu zakupiłem w #xkom @x-kom Lenovo z510 (dla orientacji czasowej), dotarł w całości i nie sprawiał problemów... do zeszłego wtorku, kiedy nagle mi zgasł, bez BSODa. Od tej pory gaśnie tak co chwilę, nawet udało mu się moje kody źródłowe zanullować #truestory.

Zauważyłem że dzieje się tak tylko kiedy mam podpięty zasilacz, jednakże miernik elektryczny wskazał parametry zgodne z tym co było na naklejce.

Sprawdzałem także czy to przez przegrzewanie: maksymalnie miałem przez ułamek sekundy ok. 79 st. na civ 5 dx11, tak to średnio 65 st. Jak odpaliłem 3dmarka było podobnie, więc ciepło nie jest winowajcą.

Nie jest to także wina windowsa bo potrafi paść podczas bootowania / w biosie.

Próbowałem otworzyć laptopa aby go przeczyścić, ale ma chamsko przyklejoną plombę więc lipa.

Natomiast próba kontaktu z @x-kom wygląda... jak wygląda. Na maila nie odpowiadają, a telefonicznie jakoś zawsze jestem 7. w kolejce ( ͡° ͜ʖ ͡°).

Co jest nie tak? #pomocy
  • 11
@jjkb: bo w z500 byl rozbudowywany ram i mozna bylo to zrobic, z510 juz nie jest rozbudowywany w ofercie xkomu wiec to pewnie przez plomby producenta
@jjkb: Przepraszamy za opóźnienia w kontakcie z nami. Tak jak wspomniał @imo0mfg - w zakładce "Serwis" na naszej stronie znajdziesz kontakt do serwisu producenta: http://www.x-kom.pl/serwis. Naturalnie masz także możliwość reklamowania produktu u producenta za naszym pośrednictwem - do tego celu możesz użyć formularza dostępnego na stronie http://reklamacje.x-kom.pl/. W razie pytań wystarczy do nas napisać - najlepiej bezpośrednio na rma[at]x-kom.pl.

P.S.: Naklejki przedstawione na zdjęciach to plomby producenta. Ich naruszenie może sprawić,