@RAUSEINDIE: norma w obecnych czasach. teraz każda młoda mama jest gwiazdą a jej mała dzidzia jest najpiękniejsza i wyjątkowa. wszyscy muszą ją zobaczyć i podziwiać, najczęściej na fotkach stylizowanych na zdjęcia "celebrytek" z magazynów dla kobiet. myślicie że to hormony czy coś czy te baby w obecnych czasach są naprawdę takie próżne i puste?
@RAUSEINDIE: dla mnie coś normalnego, czasem pracuję jako fotograf mam sesję z dzieckiem i jakoś mąż nie chce mnie #!$%@?ć jak robię fotki jego żonie, karmiącej małą kluchę.
Dla mnie niech sobie karmią w autobusie, na przystanku. Nie dostaję #!$%@? jak widzę kobiecą pierś, bo widzę je często. Coś normalnego. Matka karmi dziecko, wow. To że to wrzuca na fejsa to też zbrodnia? Wszyscy się powinni cieszyć, że mały się udał
@sspiderr: Konto na portalu społecznościowym nie jest miejscem gdzie umieszczamy:
- zdjęcia nagich niemowląt
- zdjęcia naszych przyrodzeń
- zdjęcia naszych piersi podczas karmienia, same cycki jestem w stanie tolerować jako samiec.
- Zdjęcia stolca.
Panuje w internecie netykieta i niektórych rzeczy się nie robi, bo zwyczajnie nie wypada. Karmienie dziecka w miejscu publicznym też jest wołaniem o atencje "PATRZ #!$%@? JAKA ZE MNIE IDEALNA MATKA, PEŁNE POŚWIECENIE, PAMPERS W JEDNEJ
Co innego robienie sobie takich zdjęć w prywatnych albumach, a co innego umieszczanie tego na publicznej stronie...
dokładnie
@Kid_A: tak tak, wcale nie jest to zjawisko masowe, nikt tak nie robi, bo Twoja żona tak nie zrobiła po porodzie. zresztą czy to taki haczyk? nie zrobiła po porodzie, a po miesiącu? spryciarz
@RAUSEINDIE: Mam wrażenie, że kobiety myślą, że po porodzie piersi stają się neutralne dla otoczenia, jak noga czy ręka. A tu niespodzianka, to dalej cycki.