Wpis z mikrobloga

@Woockashek: Spełnia funkcję przy drifcie, golfem się nie da driftować więc to tylko szpan. Nierówno zużywają się opony jeżeli założy się zwykłe, bo są opony przystosowane do takiego szpanowania, #!$%@? drogie i rzadko spotykanie
@Woockashek: nie słuchaj tych januszy, hahahaha, co za teksty. robi się to po to, żeby sfitować szeroką felgę z nadkolem. ewentualnie z przodu robi się negatyw, żeby przy skręcie kół WIĘKSZA powierzchnia dotykała asfaltu

@chamstwo_w_spreju: przecież w drifcie chodzi o to, żeby przyczepność była jak najlepsza (dystanse, dociążenie tyłu itd) a nie mniejsza niż seryjnie. negatywn stosuje się z przodu, z tyłu zero stopni
@chamstwo_w_spreju: człowieku, a prowadziles ty kiedykolwiek samochód? zobacz co się stosuje by dociążyć tył i na jakich oponach jeżdżą profesjonaliści. podpowiem - 285. w dodatku na 0 lub max 1 stopień negatywu
@swinkapl: odciąża się tył, żeby móc żużlować bokiem. Po to jest blokada mechanizmu różnicowego, żeby jeszcze ułatwić stratę przyczepności. Jeżeli ktoś ma 600KM i 1000Nm to i nawet walcem by palił kapcia. A pochylone koła między innymi zapobiegają zsunięciu opon z felg.
@chamstwo_w_spreju: Odciąża??? Przy małej mocy, żeby mieć w ogóle siłę zarzucić - tak. Ale jeżeli podchodzisz do tego profi, to trzeba dociążyć tylną oś - pusty samochód z tyłu, kierowca i silnik z przodu. Przecież tutaj liczy się rozkład masy.

Tutaj masz to idealnie pokazane: https://fbcdn-sphotos-a-a.akamaihd.net/hphotos-ak-prn1/q71/s720x720/1012166_572376326134767_408817900_n.jpg

Przód w negatywie, bo jak stoi koło tak \ to w zakręcie robi się w stronę pozytywu, co finalnie daję |.