Wpis z mikrobloga

Mam problem z morele.net. 04.06 wysłałem do nich uszkodzą płytę główną w celu reklamacji, 05.06 oni ją otrzymali. Jeśli wierząc komunikatom sklepu - 18.06 płyta została wysłana do serwisu producenta celem dalszej diagnozy. Od tego czasu pisałem kilka wiadomości, na każdą dostałem tę samą odpowiedź - sprzęt jest w serwisie producenta, jak tylko będziemy wiedzieć coś więcej to poinformujemy Pana. 18.07 dostałem info, że płyta została w serwisie producenta wymieniona na nową, ale morele jeszcze jej nie otrzymały - jak tylko ją otrzymają to ją do mnie odeślą. Dziś mamy 29.07, nadal nie mam tej płyty.

Co można im zrobić, jak to rozwiązać? Przecież to nienormalne, żeby reklamacja trwała 2 miesiące. Na ich stronie nigdzie nie mogę znaleźć ile mają czasu na rozpatrzenie reklamacji i wymianę/ naprawę produktu. Jak to dobrze rozegrać?

#!$%@?. W czasie pisania tego posta (dosłownie minutę temu) dostałem info, że towar został dziś odesłany. Więc teraz wraca pytanie ile czasu oni mają na procedurę reklamacyjną i jeśli to trwało prawie 2 miesiące to czy da się z tego wyciągnąć jakieś konsekwencje?

#morele #prawo #komputery #reklamacja #zakupy #serwispc