Wpis z mikrobloga

#pytanie do mirków śledzących mojej tutoriale o #gamedev #libgdx #javadevmatt

Mój aktualny plan na nowe odcinki:

- portowanie na #android ,

- support wielu rozdzielczości ekranów

- asset loader (efektywniejsze ladowanie zasobow)

- texture atlasy i filtry na teksturach

Czegoś Wam brakuje w tutorialach?

Jeśli macie jakieś propozycje to piszcie.
  • 10
  • Odpowiedz
@JavaDevMatt: Przydałoby się coś o obsłudze myszy. Coś tam próbowałem przykodzić po kilku pierwszych odcinkach Twojego tutoriala i chciałem do tego wykorzystać dane z inputu myszy, ale okazało się to nie takie łatwe (różne układy współrzędnych tego co na ekranie i tego co klikane), coś tam wygooglałem, że łączy się to jakoś z kamerą i jej transformacjami (?) ale nie brnąłem dalej, bo miałem nadzieję, że w jednym z kolejnych odcinków
  • Odpowiedz
@JavaDevMatt: Gdx.input.getX() i Gdx.input.getY() których punktem odniesienia jest lewy górny róg. Podobno można to połączyć z kamerą i ustawić w jakiś prosty sposób origin taki względem kamery.
  • Odpowiedz