Wpis z mikrobloga

18+

Zawiera treści 18+

Ta treść została oznaczona jako materiał kontrowersyjny lub dla dorosłych.

@Locked1986: DPD. Kurier nie odbiera telefonu. W centrali umówiłem się na poniedziałek w celu spisania protokołu uszkodzenia. Ale z tego co czytałem na necie jestem bez szans.
  • Odpowiedz
@Locked1986: Jasne, że może powalczyć, ale właśnie o to chodzi, ze jak nie sprawdzisz towaru przy kurierze to jak teraz ma udowodnić, że nie rozpieprzył tego telewizora przy rozpakowywaniu? Nie ma żadnych dowodów. Więc nic nie ugra.
  • Odpowiedz
@kunajk: Może takie #!$%@? prawo w Polsce jest? Nie wiem. Wiem, że sporo czytałem i zawsze masz więcej praw kupując przez internet to po pierwsze. Po drugie jak ci prawo nie pomoże to oskarż firmę kurierską.
  • Odpowiedz
  • 0
Jezeli zawartosc byla zniszczona to musisz zlozyc reklamacje u kuriera i zwrocic towar sprzedawcy. Na nadawcy przesylki ciazy rozwiazanie konfliktu z kurierem. Wiec jesli bedzie potrzebny sad to raczej miedzy nimi. Sam po zwrocie towaru i oddaniu kasy nie bedziesz miec w tym udzialu.
  • Odpowiedz
@kunajk: nie czekaj tylko kontaktuj się z uokik i wejdź na konsumeci.org - dostaniesz porady. Btw, dokładnie udokumentuj wszystko, na przyszłość innym posłuży.
  • Odpowiedz
@kunajk: dlatego ja jak odbierałem telewizor, to powiedziałem żeby typ poczekał, i że wszystko zobaczymy że jest git, co do protokołu szkody, to do mnie kiedyś przyszła paka, i jedna rzecz była zbita(otworzyłem po odjechaniu kuriera, chyba też DPD), zadzwoniłem do kuriera, ten przyjechał na 2 dzień i spisał protokół, a sprzedawca dosłał nową rzecz
  • Odpowiedz
@kunajk: mi kiedyś K-EX uwzględnił reklamację i też nie otworzyłem paczki przy kurierze. Tyle że to była rzecz warta 100 zł, w tym przypadku może być trudniej.
  • Odpowiedz