Wpis z mikrobloga

Mirki mam problem. Telefon mi się sypnął (znaczy klawisz się psuję) i muszę oddać na gwarancje i teraz problem. Kartę gwarancyjną mam oczywiście niepodbitą, a od telefonu nie mam faktury (nawet nie wiem czy ją dostałem bo nie pamiętam żebym ją kiedykolwiek miał, a w dokumentach i w pudełku nie ma). Telefon wzięty z T-Mobile na abonament na 2 lata we wrześniu 2013 roku.

Czy mogę pójść do T-Mobile, oni sobie sprawdzą np. po IMEI czy kliencie czy jak i wydadzą mi fakturę albo podbiją kartę gwarancyjną?

#pytanie #kiciochpyta #technologia #smartphone #tmobile #pomocy #nocnazmiana #important
  • 22
  • Odpowiedz
@Cripex: O każdym. W Reg akurat osobiście praacowałem i wiem jak wyglądają telefony, o które później jest gównoburza. Jak ci ktoś przysyła telefon, a ty go czujesz wczesniej niż zostanie wniesiony na salę to wiesz, że będziesz go "poprawiać" tak, zeby był zalany. Bo ktoś doczyta że alkohol zmyje ślady zalania to wykąpie go w perfumach. A ty potem naprawiaj takie gówno. A jak wróci na serwis z innego powodu to
  • Odpowiedz