Wpis z mikrobloga

Mirki mam problem. Telefon mi się sypnął (znaczy klawisz się psuję) i muszę oddać na gwarancje i teraz problem. Kartę gwarancyjną mam oczywiście niepodbitą, a od telefonu nie mam faktury (nawet nie wiem czy ją dostałem bo nie pamiętam żebym ją kiedykolwiek miał, a w dokumentach i w pudełku nie ma). Telefon wzięty z T-Mobile na abonament na 2 lata we wrześniu 2013 roku.

Czy mogę pójść do T-Mobile, oni sobie sprawdzą np. po IMEI czy kliencie czy jak i wydadzą mi fakturę albo podbiją kartę gwarancyjną?

#pytanie #kiciochpyta #technologia #smartphone #tmobile #pomocy #nocnazmiana #important
  • 22
@Felonious_Gru: Ale muszę pójść z osobą do której ten fon należy nie? Bo używam ja, a Moja Mama ma go na siebie kupionego. Mam tylko umowę jakąś na której o nim wspominają, ale nie ma żadnych danych o nim typu IMEI czy cokolwiek.
@Cripex: Nie wiem jak SONY, ale większość serwisów raczej nie robi problemów, a zapisy o tym, że zmiana powoduje brak gwarancji jest podyktowana tym, żeby nie było że gimbus zbrickuje telefon a serwis za darmochę naprawi
@Felonious_Gru: W sumie wlazłem na stronę tego w-support. Czytam, czytam i dotarłem do info.

Ważne: w-support.pl pokrywa koszty przesyłki tylko w przypadkach gwarancyjnych. Koszt transportu w przypadku naprawy odpłatnej leży po stronie Klienta. W takim przypadku, po uprzednim kontakcie z nami, mogą Państwo skorzystać z usług dowolnej innej firmy spedycyjnej.


Znaczy, że jednak oni pokrywają. Tylko teraz jak. Po prostu wysyłam paczkę z płatnością przy odbiorze?
@Cripex:

Jedyny serwis w Polsce to W-support we Wrocławiu. Możesz do nich zadzwonić podadzą Ci nr klienta DHL i na ich koszt zamówisz kuriera żeby wysłać do niech tel. Jeśli masz fakturę z numerem IMEI to karta nie musi być wypisana